• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

مدیران دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز هستند

  • کد خبر : 151519
  • 23 فروردین 1401 - 3:15
مدیران دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - بیست وچهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان سیستان وبلوچستان، با بررسی آخرین اقدامات در حوزه فضای مجازی و تصمیم گیری در خصوص فعالیت رسانه های فاقد مجوز ،در محل سالن جلسات معاونت سیاسی واجتماعی استانداری تشکیل شد.

رحمدل بامری معاون سیاسی واجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظف به مصاحبه با رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می باشند.

وی افزود: هیچ مدیری با رسانه و یا فردی که فاقد مجوز مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ،مصاحبه ای انجام ندهند.

رئیس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: عدم مصاحبه با اینگونه رسانه ها و فعالان فضای مجازی ،باعث می شود تا این گونه افراد در راستای قانونمند بودن فعال شوند، زیرا گاها از این طریق زمینه برای سو استفاده رسانه های معاند فراهم شده است.

بامری گفت: در راستای اقناع سازی رسانه های دارای مجوز ، جلسات توجیهی با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان برگزار گردد.

حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ودبیر شورای اطلاع رسانی نیز در این جلسه با ارائه رصد رسانه ای کشوری واستانی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی ضمن دعوت از رسانه های فاقد مجوز در راستای قانون مداری و دریافت مجوز، از آنان خواست که هر چه سریع تر اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه ها موظف هستند هر آنچه در خصوص اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی و مطبوعاتی ،اتفاق می افتد،بلافاصله واکنش نشان داده و در جهت اقناع سازی فضای عمومی تلاش نمایند.

وی تصریح کرد: از رسانه ها و مطبوعات فعال در استان می خواهیم در راستای مباحث شعار سال، برنامه های دستگاه های اجرایی را پوشش دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.