• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در مواجهه با باران‌های مونسون در آماده باش کامل باشند

  • کد خبر : 152562
  • 04 مرداد 1401 - 17:42
دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در مواجهه با باران‌های مونسون در آماده باش کامل باشند
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط موجود و بارش‌های مونسون و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن شرایط فعلی تا پنجشنبه و جمعه هفته جاری؛ در آماده باش کامل باشند.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در دومین نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سهمیه ویژه سوخت بنزین و گازوئیل را در اختیار ستاد بحران فرمانداری ها در شهرستان های مورد نظر قرار دهد.

وی افزود: همچنین سهمیه ویژه آرد برای نانوایی‌ های مناطق سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص دهد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای پایداری خدمات در شرایط موجود و نگهداری از زیرساخت‌ها، تیم‌های پشتیبان برای پایداری شبکه های برق، مخابرات و آب و فاضلاب در منطقه استقرار یابند.

مدرس خیابانی گفت: بالگردهای امداد هوایی نیز برای نقاطی که دسترسی سخت است در نظر گرفته شود که بر این اساس اورژانس هوایی با سه فروند در حالت آماده باش است و هلال احمر نیز با یک فروند هلیکوپتر آمادگی برای پشتیبانی برای شرایط اضطرار را دارد.

وی تاکید کرد:با توجه به اینکه محدودیت پرواز برای بالگردها وجود دارد این محدودیت در شرایط بحران فعلی تا ۳ و ۴ روز آینده برداشته شده تا بالگرد ها بتوانند در نقاط مرزی و نقاط دور از دسترس نیز خدمات‌رسانی داشته باشند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیروهای نظامی و انتظامی برای امداد رسانی در شرایط مورد نیاز آمادگی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.