• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

شهادت می‌دهم مردم سیستان و بلوچستان “وفادارترین مردم به ایران و نظام اسلامی‌” هستند‌

  • کد خبر : 153626
  • 23 آبان 1401 - 17:05
شهادت می‌دهم مردم سیستان و بلوچستان “وفادارترین مردم به ایران و نظام اسلامی‌” هستند‌
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به گواه تجربه زندگی در میان این مردم شهادت می‌دهم مردم سیستان و بلوچستان از وفادارترین مردم به ایران و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

آیت‌ الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در همایش «تحکیم وحدت و همدلی» که با حضور هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان و جمعی از علما، بزرگان، ریش‌سفیدان، سران طوایف شیعه و سنی، نخبگان و مدیران استان برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای هیئت اعزامی رهبری اظهار داشت: عنایت و اهتمام رهبری و دفتر ایشان به سیستان و بلوچستان به ویژه در حوادث اخیر و اعزام هیئت ویژه به استان جای تقدیر ویژه دارد.

وی با اشاره به سابقه حضور خود در این استان، افزود: به گواه تجربه زندگی در میان این مردم شهادت می‌دهم مردم سیستان و بلوچستان از وفادارترین مردم به ایران و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر مشکلاتی که در استان سیستان و بلوچستان است در سایر استان‌ها بود این آرامش وجود نداشت. ما در این استان مرزهای گسترده داریم که تاکنون بیش از آنکه مایه سود مردم ما باشد مایه دردسر بوده و دشمنان ما نیز در پشت این مرزها حضور جدی دارند اما این مردم نجیب و مرزدار و دلداده به نظام و رهبری اجازه تحقق نقشه‌های دشمنان را نداده و نمی‌دهند.

آیت‌الله محامی گفت: رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای به مردم سیستان و بلوچستان دارند و این دلدادگی دوطرفه است. دشمن کارش دشمنی است اما از دوستان انتظار است بهانه به دست دشمن ندهند.

امام جمعه اهل تشیع زاهدان با اشاره به حوادث تلخ اخیر استان، بیان کرد: در جریان این حوادث ما از ابتدا بر بررسی دقیق احقاق حق مردم از هر طرف و برخورد با خاطی از هر طرف به تناسب خطا تاکید داشتیم و تاکنون این مسیر را در استان و پایتخت دنبال کرده‌ایم و این موضوع مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و طبق گفته دوستان دفتر رهبری، ایشان به صورت روزانه این موضوع را دنبال می‌کنند.

وی افزود: مصوبات خوبی در شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و به تایید رهبری رسیده و اجرای آن آغاز شده و در حال حاضر نیز در خدمت هیئت اعزامی رهبری هستیم که نشان دهنده عنایت ویژه ایشان است و جمع‌ های مختلف نیز قدردان بوده و تاکید دارند سلام مردم استان به رهبر معظم انقلاب برسد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.