• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

دهه مبارک فجر یادآور روزهای عدالت خواهی مردم مظلوم ایران است

  • کد خبر : 154810
  • 12 بهمن 1401 - 13:01
دهه مبارک فجر یادآور روزهای عدالت خواهی مردم مظلوم ایران است
هاتف سیستان و بلوچستان - آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار طی پیامی مشترک اعلام کردند: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد.

آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی طی پیامی مشترک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم سیستان و بلوچستان تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

مردم غیرتمند ایران در نقاط مختلف کشور از هر مذهب و قومیتی با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان و رژیم طاغوت ایستادند آن هم در موقعیتی که استکبار جهانی هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ایران اسلامی را جزیره‌ای امن برای خود می‌دانستند.

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

امید است که مردم نجیب سیستان‌ و بلوچستان به خصوص مسئولان استان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آنها در جامعه بکوشند.

اینجانبان ضمن ‌پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم و از خداوند، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.