• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

فرهنگ سازی مناسب در رابطه با اهدای خون از طریق رسانه ها انجام شود

  • کد خبر : 155057
  • 10 اسفند 1401 - 13:07
فرهنگ سازی مناسب در رابطه با اهدای خون از طریق رسانه ها انجام شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایثار یکی از مهمترین صفات مردم این خطه است و اهدای خون نیز نوعی ایثار محسوب می شود، لذا ضرورت دارد فرهنگ سازی مناسب در این حوزه از طریق رسانه ها انجام شود.

محمد کرمی در حاشیه نشست با مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران اظهار کرد: سیستان و بلوچستان یک استان مستعد و ثروتمند است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آینده ای درخشان دارد.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع انتقال خون در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرکز انتقال خون در استان باید در مکانی مستقر گردد که عموم مردم به آن دسترسی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دهکده سلامت با ظرفیت ۲۰ هزار نفر در استان احداث می‌شود تا علاوه بر درمان معتادان متجاهر به توانمندسازی آنان از طریق آموزش های فنی حرفه ای کمک شود.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، معدن شیلات، دامپروری و … ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید برای استفاده از آنها برنامه ریزی شود.

کرمی با تاکید بر مولدسازی دارایی های دولتی ادامه داد: در بحث مولدسازی دارایی ها باید از ظرفیت های موجود به بهترین نحو استفاده شود تا کاستی های دستگاه های اجرایی برطرف گردد.

وی با اشاره به لزوم مردمی سازی اقتصاد افزود: اگر اقتصاد ما مردمی شود قطعاً می توانیم ظرفیت های استان را بالفعل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایثار یکی از مهمترین صفات مردم این خطه است و اهدای خون نیز نوعی ایثار محسوب می شود، لذا ضرورت دارد فرهنگ سازی مناسب از طریق رسانه ها به خصوص صدا و سیما انجام شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.