• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

روحیه تقریبی آیت الله سلیمانی در اذهان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نقش بسته است

  • کد خبر : 156239
  • 06 اردیبهشت 1402 - 22:00
روحیه تقریبی آیت الله سلیمانی در اذهان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نقش بسته است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک اعلام کردند: مردمداری، عطوفت و روحیه تقریبی آیت‌الله سلیمانی در دوران حضور ایشان در استان در اذهان اقشار مختلف مردم اعم از تشیع و تسنن به یادگار مانده و از ایشان الگویی مجسم در امر وحدت اسلامی ساخته است.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی اعلام کردند: حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سال‌های عمر پربرکت خویش را در مسیر اشاعه معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نقاط مختلف میهن اسلامی سپری کرد.

کلام نافذ و خطابه‌های ارزشمند ایشان در سنگر نمازجمعه شهرستان‌های بابلسر، زاهدان و کاشان، مایه تعالی جامعه و انگیزه معنوی نمازگزاران بود و یاد و خاطر ایشان در اذهان و قلوب مردم، دوست‌داران و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

این پیام می افزاید: بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب گسترش این شجره طیبه انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد و دشمنان کور دل هر روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به شهادت مظلومانه حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و تاکید بر مسوولان امر برای پیگیری دلایل و برخورد با عوامل این حادثه ناگوار، شهادت این عالم ربانی و روحانی برجسته را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت متدین ایران بویژه مردم ولایتمدار مازندران و مردم عزیز شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان، دوست‌داران و شاگردان ایشان، تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

در پی شهادت ناگوار آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در تماس تلفنی با فرزندان شهید، شهادت این عالم گرانقدر را تسلیت گفته و برای ایشان، رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت.

ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان از دیگر سوابق فعالیت های آن شهید در عمر ۷۸ ساله خود بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.