• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

هدف پشت پرده حمله به کلانتری زاهدان اختلاف‌ افکنی بین اهل تشیع و اهل سنت است

  • کد خبر : 158222
  • 20 تیر 1402 - 11:08
هدف پشت پرده حمله به کلانتری زاهدان اختلاف‌ افکنی بین اهل تشیع و اهل سنت است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه هدف افراد و گروهک‌ها از انجام اینگونه اقدامات تروریستی مشخص است، گفت: آنها به دنبال اختلاف‌ افکنی بین مردم هستند تا امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان اظهار داشت: علی رغم تلاشهای بسیار از سوی ایران و کنترل مرزها با سیستم های مختلف، اما هرازگاهی این اتفاق در نقاط مرزی این استان می‌افتد. با وجود ۱۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان هر لحظه امکان وقوع چنین اقداماتی وجود دارد.

وی در عین حال درباره امنیت حاکم بر سیستان و بلوچستان در مقایسه با گذشته افزود: اکنون امنیت این استان از وضعیت خوبی برخوردار است و هدف گروهک‌هایی که اقدام به انجام اقدامات تروریستی می‌کنند، کاملا مشخص است، آنها به‌دنبال اختلاف‌ افکنی بین مردم هستند تا امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان اینکه از دولت همسایه انتظار داریم از مرزها مراقبت و آنها را کنترل کند و با افرادی که از آن‌ سوی مرزها می‌آیند برخورد شود، بیان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی ما پیگیر این اقدام تروریستی خواهند بود.

شهریاری گفت: برخی در تلاشند از وقایع اخیر زاهدان موضوع دوقطبی شیعه و سنی و یا قومیت‌ها را مطرح کنند اما با توجه به هوشیاری مردم استان و علمای شیعه و سنی موفق نخواهند شد و دشمنان همچون گذشته در این سناریو شکست می‌خورند.

وی تاکید کرد: نتیجه اینگونه اقدامات بهم خوردن آرامش و امنیت مردم است، بنابراین وظیفه و مسئولیت دستگاه های مربوطه در این زمینه سنگین تر می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.