• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان زرآباد پیش بینی شده است

  • کد خبر : 158323
  • 28 تیر 1402 - 22:42
۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان زرآباد پیش بینی شده است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: 77 میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالجاری برای این شهرستان پیش بینی شده است.

کوروش محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زرآباد در حضور نماینده کمیته برنامه ریزی استان و روسای ادارات سطح شهرستان،اظهار داشت: پایان شهریور ماه سال مالی ۱۴۰۱ به اتمام می رسد و اداره ای که در ۱۱ ماه اخیر کاری نکرده قطعا در این یکماه نیز نمی تواند اقدامی داشته باشد و باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته از اعتبار خود جهت پیشرفت و آبادانی زرآباد استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ احداث کلانتری برای شهرستان های جدید التاسیس تصویب شده است، افزود: اولویت اعتبارات باید با پروژه های نیمه کار باشد و تا زمانیکه اداره ای پروژه نیمه کاره دارد،حق کلنگ زنی طرح جدید را ندارد.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با توجه به محرومیت های زرآباد در تمام بخش ها،امیدواریم بیشترین اعتبار تخصیصی برای این شهرستان باشد.

محمدی بیان کرد: امسال برای آب و فاضلاب،برق و ناحیه صنعتی اعتبارات خوبی پیش بینی شده است که امیدواریم بیشترین تخصیصی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اداره هواشناسی تعهد کرده در سالجاری نسبت به تکمیل این ساختمان در روستای شریف آباد اقدام کند و امیدواریم پست برق زرآباد نیز تکمیل و پست سیار برای بخش کاروان نیز دیده شود.

وی گفت: ادارات سطح شهرستان نباید خود را تنها وابسته به اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کند و از طریق ادارات کل پیگیر اعتبارات ملی،توسعه سواحل مکران و قرارگاه محرومیت زدایی نیز باشند.

وی ادامه داد کرد: در بودجه محرومیت زدایی و توسعه سواحل مکران شهرستان زرآباد در بخش های بهداشت و درمان،آموزشی،ورزشی،راه و گردشگری به صورت ویژه دیده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،گفت: قرارگاه محرومیت زدایی نیز در همه بخش برای پیشرفت و آبادانی شهرستان نیز برنامه های دارد.

آذریان گفت: جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان زرآباد همه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.