• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی از زائران پاکستانی آغاز شد

  • کد خبر : 158833
  • 24 مرداد 1402 - 19:57
ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی از زائران پاکستانی آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی در این استان خبر داد.

رضا بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و پایگاه اینترنتی ستاد مردمی اربعین در استان www.40054.ir برای ثبت‌نام خادمین، موکب‌های خدمت‌رسانی و جذب حمایت‌های مالی آماده است.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس برآوردها و تجربیات سال‌های گذشته، زائران پاکستانی و شبه قاره از حدود ۱۵ روز قبل از روز اربعین یعنی ابتدای شهریورماه از دو گذرگاه مرزی میرجاوه و ریمدان وارد استان خواهند شد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: پس از ورود زائران از طریق گذرگاه‌های مرزی، خادمان مردمی در شهرستان‌های کنارک، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش و بزمان پذیرایی و خدمات مربوطه را ارائه خواهند داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت پذیرایی مناسب از زائران و دلدادگان امام حسین(ع) در کشورهای شرقی ایران بالاخص کشور پاکستان، خادمین و علاقه‌مندان در حوزه‌های تخصصی و عمومی و هم چنین موکب‌ها می‌توانند در پایگاه اینترنتی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کنند.

رضا بختیاری خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به حمایت مادی از این برنامه‌های مهم خدمت‌رسانی دارند، می‌توانند به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.