• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

۲۱ طرح ویژه گرامیداشت دولت در فنوج افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 159169
  • 06 شهریور 1402 - 10:06
۲۱ طرح ویژه گرامیداشت دولت در فنوج افتتاح و کلنگ زنی شد
هاتف سیستان و بلوچستان: 21 طرح ویژه گرامیداشت دولت با حضور سرپرست فرمانداری و قشرهای مختلف مردم و مسوولان در شهرستان فنوج افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمدشعیب عارفی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت کردند، لذا هفته دولت، یادآور ایثار، از خودگذشتگی و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی، شهیدان «رجایی و باهنر» در مسیر آرمان‌های اسلامی بوده که تجلی خدمت مسئولین به مردم و فرصتی مغتنم جهت تبیین خدمات و دستاوردهای دولت توسط خدمتگزارن مردم است.

وی بیان کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت خدمتگزار است و این روزهای مبارک را به تمامی همکاران در دستگاه‌های مختلف اجرایی و مردم ولایی شهرستان فنوج تبریک عرض می کنم امید است در سایه الطاف الهی و تأسی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش تمامی همکاران و با هم دلی هر چه بیشتر دولت و ملت در راه تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب موفق تر از گذشته گام برداریم.

سرپرست فرمانداری فنوج تجلیل از دهیاران فعال در حوزه ورزش، افتتاح زمین ورزشی والیبال روستای چراغ‌آباد – اعتبار یک میلیارد ریال، افتتاح پارک روستایی بهشت آباد با اعتبار سه میلیارد ریال، بهره‌برداری از ۱۰ واحد مسکونی روستای نصرت‌آباد با اعتبار کلی ۱۱ میلیارد ریال و بهره برداری از ۱۲ واحد مسکونی دهستان مسکوتان با اعتبار کلی ۲۴ میلیارد ریال و بهره‌برداری از پروژه روکش آسفالت محور فنوج به اسپکه با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح های دولت است.

عارفی گفت: افتتاحی بازگشایی معابر روستای نصرت آباد به نمایندگی از ۱۵ روستای بخش مرکزی با اعتبار کلی ۱۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پروژه نصب هشت ترانس جهت توسعه شبکه مسکوتان با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، افتتاح یک حلقه چاه مالداری مجهز به پنل خورشیدی در منطقه عشایری چاه‌میر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر طرحها است.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، دیدار و تجلیل از خانواده شهداء، حضور میدانی، برگزاری میز خدمت ادارات، بازدید و دیدار با پرسنل ادارات کمیته امداد و آموزش و پرورش و گفتگو با مراجعین جهت سنجش رضایت مردمی و حضور و بازدید از برگزاری کلاس های آموزشی هلال احمر از چمله ویژه برنامه های هفته دولت دولت بود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مسئولین خدمتگذاری و خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اداری شهرستان برنامه‌ دیدار و گفتگو از نزدیک با مردم و برگزاری میز خدمت تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان صورت پذیرفته و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

سرپرست فرمانداری فنوج ادامه داد: باتوجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌توان پی‌برد که مسائل مربوط به مناطق محروم از اولویت‌های ایشان و دولت مردمی آیت الله رئیسی رئیس جمهوری است لذا میطلبد در دوره محدود مسئولیت اولویت و دغدغه اصلی مسئولین، خدمتگذاری و خدمت به مردم باشد چراکه مسئولی که وقتش را در اختیار مردم نگذارد، مسئولیتش بی‌معنی و هیچگاه شاهد کمرنگ شدن این محرومیت‌ها نخواهیم شد.

عارفی با اشاره به اینکه با مسوولان با معضلات و مشکلات شهرستان به خوبی آشنا هستند، راه برون رفت از مشکلات و پیشرفت شهرستان را مطالبه‌گری و پیگیری درست تا حصول نتیجه هم توسط مردم و هم مسئولین اعلام کرد.

وی گفت: آغاز پروژه کلنگ‌زنی زیرسازی و آسفالت ۱۵ کیلومتر جاده کلدر در هفته دولت نوید دهنده رفع مشکلات در حوزه راه است و  باتوجه به زمانبندی ارائه شده ان شالله شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه در دهه فجر سال جاری خواهیم بود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های اجراء شده در روز جاری می‌توان به برگزاری میزهای خدمت در محل‌های مختلف برگزاری نماز جمعه در سطح شهرستان توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تکریم و ارائه خدمت و تسهیل رسیدگی به امورات مردم عزیز  یاد کرد.

وی بیان کرد: پروژه‌ تبدیل پنج کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار جهت رفع افت ولتاژ، مبلمان شهری و زیبا سازی شهر، پروژه‌ نصب هشت ترانس جهت رفع افت ولتاژ و گذر از پیک در سطح شهرستان، کلنگ زنی پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار خلیج فارس انجام شد.

سرپرست فرمانداری فنوج با اشاره به اینکه علما، معتمدان، نخبگان و بانوان می‌توانند به توسعه و آبادانی این منطقه محروم کمک کنند، خاطرنشان کرد: رعایت عدالت و دوری از اعمال سلیقه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و برگزاری بیشتر جلسات هم اندیشی جهت بهره‌وری از نظرات و راهکارهای نخبگان در راستای رفع مشکلات شهرستان ضروری است.

عارفی ادامه داد: باتوجه به مشکلات اقتصادی که بیشتر آن‌ها به تحریم‌های اعمال شده علیه حکومت جمهوری اسلامی برمیگردد، نباید انتظار رفع تمامی مشکلات در یک زمان کوتاه مدت را داشت اما با وجود تمام این معضلات و مشکلات امید ما و شما همه به اقدامات جهادی مدیران جدید و اعتماد عمومی‌ مردم هست.

نماینده عالی دولت در شهرستان فتنوج اظهار داشت: در کوتاه‌مدت خدمت بنده بعنوان سرپرست فرمانداری فنوج، جلسات با علما، نخبگان و جوانان بصورت مستمر برگزار شده است چرا که نه بنده و نه هیچ مسئولی در دولت سیزدهم جناب آیت الله رئیسی رئیس جمهور خود را جدای از مردم نمی‌بینند و مشارکت و استفاده از نظرات مردم در رفع و کاهش معضلات و مشکلات همواره در دستور کار ما قرار داشته و خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: مرتفع نمودن بخشی از مشکلات به بنده، بخشی به روسای ادارات و بخش دیگری به خود مردم برمیگردد؛ حضور میدانی، برگزاری میزهای خدمت و دیدار از نزدیک با مردم توسط مدیران از نزدیک در اولین جلسه شورای اداری از خواسته‌ها و تاکیدات ما بوده و خواهد بود؛ مشکلاتی که امکان رفع توسط مدیر و در شهرستان قابل حل باشد قطعا از مدیر مربوطه انتظار خواهد رفت و کوتاهی هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

عارفی با اشاره به مشارکت بیشتر خیران و سرمایه‌گذاری افراد بومی درخصوص رفع مشکلات حوزه آموزشی، بهداشت و همچنین بحث کارافرینی جهت ایجاد اشتغال برای کاهش بیکاری جوانان، افزود: بسیاری از مشکلات با مشارکت و اعلام آمادگی خیرین و فعالان اقتصادی بومی کاهش که بخش اعظمی نیز توسط دولت تقبل و حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارمندان باید رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره درصدد جلب رضایت مردم بعنوان ولی‌نعمتان باشند، افزود: همچنین خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ارزش‌های اسلامی و کسب رضایت خداوند را امری ضروری دانستند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.