• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

افتتاح پروژه شبکه آبرسانی روستای تیس چابهار بعد از ۳۰ سال از تاسیس منطقه آزادچابهار

  • کد خبر : 159864
  • 30 شهریور 1402 - 11:21
افتتاح پروژه شبکه آبرسانی روستای تیس چابهار بعد از ۳۰ سال از تاسیس منطقه آزادچابهار
هاتف سیستان و بلوچستان - طرح شبکه آبرسانی روستای «تیس» با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان با حضور حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم بهره برداری از این پروژه که با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مهندس مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، رئیس شورا و دهیار روستای تیس برگزار شد گفت : روستای تاریخی تیس تنها روستای واقع در بخش مرکزی شهرستان چابهار است که ۱۰۰ درصد محدوده آن به وسعت تقریبی ۴۰۳ هکتار ، تحت پوشش شبکه آبرسانی است.

عبدالحکیم آصفی هزینه اجرای پروژه را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: جمعیت هدف آبرسانی در افق طرح ، ۱۵ هزار نفر تعیین شده است.

وی گفت: در این پروژه ۶۲ کیلومتر لوله گذاری با قطرهای مختلف، ۲ باب مخزن بتنی جمعاً به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت پمپاژ حدود ۶ هزار مترمکعب، ۵۷ حوضچه و شیرآلات آبرسانی، ۵۲ عدد شیر آتشنشانی اجرا و نصب شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در اجرای این پروژه از بهترین مصالح و تجهیزات استفاده شده است تا با داشتن بهترین عملکرد در دوران بهره برداری، زمینه رفاه و آسایش اهالی روستا فراهم شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.