• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

به دنبال پیشرفت هستید؟ سایت شخصی بسازید

  • کد خبر : 16006
  • 20 بهمن 1396 - 22:19
به دنبال پیشرفت هستید؟ سایت شخصی بسازید
همه ی ما هر روز به دنبال پیشرفت در زندگی خودمان هستیم و روزانه حداقل چند بار فکرهای مختلفی برای پیشرفت کردن در ذهنمان نقش می بندد که خیلی از این فکرها را فراموش می کنیم.

هاتف سیستان و بلوچستان، همه ی ما هر روز به دنبال پیشرفت در زندگی خودمان هستیم و روزانه حداقل چند بار فکرهای مختلفی برای پیشرفت کردن در ذهنمان نقش می بندد که خیلی از این فکرها را فراموش می کنیم. در حقیقت اگر بخواهیم با خودمان رو راست باشیم بیشتر در مورد اینکه چکار کنیم درگیری ذهنی داریم تا اینکه سرمان شلوغ باشد و درگیر کارهایی باشیم که منجر به پیشرفتمان می شود! اینکه درگیر فکر کردن در مورد پیشرفتمان باشیم با اینکه درگیر کارهایی باشیم که تصمیم داریم برای پیشرفت کردن انجام بدهیم با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد. البته که تفاوت این دو موضوع به نتیجه هایی که از آن ها میگیریم بر میگردد. بیایید برای یک بار دست از فکر و خیال برداریم. ما باید برای رفتن به پله های بالاتر فعالیت های مثبت انجام بدهیم، نه اینکه دائم در فکرمایمان غوطه ور بمانیم.
یکی از راههایی که می تواند بر روی پیشرفتمان بسیار تأثیرگذار باشد ساخت یک وب سایت شخصی ست. داشتن یک وب سایت شخصی تأثیرات مثبت غیر قابل انکاری دارد که اگر به درستی انجام شود می تواند حتی درآمدتان را به طور چشمگیری بیشتر کند.
برای اینکه کاملا متقاعد شوید که انجام این کار به نفع شماست و ارزش آن را دارد که در مسیر رسیدن به یک سایت شخصی قرار بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید، چند مورد از مهم ترین نقاط مثبت داشتن یه وب سایت شخصی را برایتان بازگو می کنیم. هر کدام از این موارد خود می تواند چند زیرشاخه داشته باشد و کافیست تصور کنید که این مزایا تا چه اندازه بیشتر خواهد شد. من در اینجا به بیان عمده ترین مزایای داشتن یک وب سایت می پردازم تا با خواندن مطلب سردرگم نشوید.
 

مکانی برای خلاق بودن

داشتن یه سایت شخصی باعث میشود تا جایی برای خلاقیت هایتان داشته باشید. برای خیلی از ما پیش آمده است که قصد داشتیم تا کار خلاقانه ای در مورد کارمان انجام بدهیم یا ایده ی خاصی برای اجرا کردن به ذهنمان رسیده باشد اما با مخالفت کارفرما روبرو شده ایم. داشتن سایت شخصی باعث میشود تا بدون محدودیت بتوانیم کاری را ارائه دهیم که تماما مورد پسند خودمان است. نکته ی جالب تر اینجاست که نیازی نیست از کسی در مورد آن تاییدیه بگیریم و گاها تایید خود ما کافی خواهد بود.
 

هزینه ی زیادی نداشته باشید

ساخت یه سایت شخصی آنگونه که به نظر می آید پرهزینه نیست. حتی شما می توانید بدون پرداخت هزینه وبلاگ شخصی بسازید. سرویس های بلاگ دهی فارسی زیادی وجود دارند که به شما اجازه میدهند به صورت رایگان وبلاگ خودتان را داشته باشید. نگران اینکه تا کنون تجربه ی ساخت وبلاگ را نداشته اید نباشید. قالب های آماده ی زیادی هستند که شما می توانید از آنها برای وبلاگتان استفاده کنید و همچنین آموزش های تصویری زیادی در اینترنت در مورد ساخت وبلاگ وجود دارد که با دنبال کردن آنها به راحتی می توانید وبلاگ خودتان را شخصی سازی کنید. در صورتی که بخواهید یک دامنه ی اختصاصی داشته باشید هم برخی سرویس های وبلاگ دهی این قابلیت را برای شما فراهم کرده اند که دامنه ای که خریداری کرده اید را به وبلاگ خود متصل کنید.
 

یک فرصت برای کسب درآمد

سایت شخصی شما حقیقتا می تواند تبدیل به یک منبع در آمد بشود؛ البته اگر به خوبی بتوانید از آن استفاده کنید. در صورتی که محتوای جذاب ارائه بدهید و آمار بازدیدکننده هایتان بالا برود می توانید برای تبلیغات در سایتتان هزینه دریافت کنید. سایت های زیادی وجود دارن که با اشاره به محصولات فروشگاههای اینترنتی در محتوا هایشان و لینک دادن به آن ها در مقابل هر کلیکی که منجر به خرید میشود کمیسیون مشخصی را از فروشگاه می گیرند. راههای زیادی برای کسب درآمد از سایت شخصی شما وجود دارد که باید در طی زمان متوجه آنها بشوید. اجازه بدهید فرصت ها خودشان را به شما نشان بدهند و در ادامه این شما هستید که نباید اجازه دهید این فرصت ها از دست شما بروند. شیرین ترین درآمدهای شما از پرداختن به فعالیت هایی که به آن علاقمند هستید در دنیای وب بدست می آید.
 

سایت شخصی = نمونه کار حرفه ای

با داشتن یک سایت شخصی مدیران به دید یک شخص حرفه ای به شما نگاه می کنند و محتوای سایت دقیقا معادل نمونه کار شما خواهد بود. این محتوا به بهترین و زیباترین شکل ممکن (با دسته بندی خاصی که خود شما تعیین می کنید) در اختیار کسانی که از شما نمونه کار می خواهند قرار می گیرد. به این فکر کنید که در مصاحبه های کاری که انجام میدهید دیگر نیازی نیست فایل های نمونه کار خودتان را به کارفرما ایمیل کنید و تنها کافیست آدرس سایت خود را در رزومه ی خود در قسمت نمونه کارها ضمیمه کنید! تأثیر سایت شخصی به عنوان نمونه کار بر روی مدیرانی که قصد استخدام فردی مناسب دارند را به هیچ وجه دست کم نگیرید.
 

به دانش شما اضافه می کند

داشتن وبسایت شخصی باعث خواهد شد تا برای داشتن ویژگی های بیشتر در سایتتان به دنبال کدهای مربوط به آنها بروید. سر و کله زدن با امکانات سایت و کدنویسی در مورد آن باعث خواهد شد تا روز به روز اطلاعات بیشتری در مورد کدهای مربوط به طراحی سایت یاد بگیرید. حتی در صورتی که این کدها اصلا ربطی به شغل شما نداشته باشد اما این اطلاعات یک دانش عمومی برای شما محسوب میشود. هر چیزی که در این حوزه یاد بگیرید قطعا به درد شما خواهد خورد.
 

مانعی برای انتشار مطالب وجود ندارد

وقتی یک سایت شخصی دارید خودتان تصمیم خواهید گرفت که در این سایت چه چیزی منتشر شود و چه زمانی منتشر شود! از محدودیت هایی که قبلا در مورد کارتان داشتید آزاد می شوید و دیگر نیازی نخواهد بود تا نگران این مساله باشید که سلیقه شما به مذاق کسی که از وی برای کارتان تاییدیه میگیرفتید خوش بیاید یا نه. همه کاره ی سایت خودتان هستید و مانعی برای انجام کارهایتان پیش رو ندارید.
 

دیده شدن به حرفه ای تر شدن شما کمک می کند

وقتی میدانید با گذاشتن نمونه کارهایتان در این سایت هر کسی می تواند به راحتی آن ها را ببیند و حتی در مورد آن ها نظرش را بنویسد و کامنت گذاری کند، سختگیرتر از قبل خواهید شد و تمام تلاشتان را می کنید تا بهترین ها را از خودتان ارائه بدهید. در حقیقت این دیده شدن باعث پیشرفت بیشتر شما در زمینه ی شغلیتان خواهد شد. شاید در اوایل کار ، با استرس نمونه کارهایتان را منتشر کنید اما کم کم اعتماد به نفس خوبی سراغ شما خواهد آمد که در زمینه ی کاری بسیار با ارزش است.
 

راههای بهتر دیده شدن در اینترنت را یاد میگیرید

وقتی نمونه کارهایتان را وارد سایت کردید در مرحله ی بعد این نکته برایتان مهم میشود که همه کارهای شما را ببینند. برای همین هم به دنبال روش هایی خواهید رفت که باعث میشود آمار بازدیدتان بالاتر برود. بعد از گذشت مدتی تجربه پیدا میکنید و متوجه خواهید شد که چه محتوایی بیشتر مورد پسند اکثریت قرار می گیرد. این تجربه ها به شما در تولید نمونه کارهای بعدی کمک فراوانی به شما می کند. در همین حین نیز با فوت و فن هایی آشنا میشوید که بازدید سایت شما را بالاتر می برد. در نهایت این ترفندها برای راه اندازی شبکه های اجتماعی و بیشتر کردن دنبال کنندگانتان به دردتان خواهد خورد.
از گرفتن این تصمیم جدید نترسید. همیشه ابتدای کار کمی سخت به نظر میرسد اما اگر واقعا از ته دل قصد کنید که کاری را به انجام برسانید قدم به قدم راه برای شما روشن خواهد شد. لازم نیست همه ی مسیر را بدوید تا به مقصد برسید. از گام های کوچک تر شروع کنید اما دائما در حال حرکت باشید. روز به روز کارهایی که قرار است برای داشتن سایت شخصیتان انجام بدهید را بنویسید و هدف های بزرگ را به هدف های کوچک تر تبدیل کنید. در حقیقت شما چند مرحله پیش رو دارید که هر کردام شامل چند هدف میشود. تمام کاری که لازم است انجام بدهید این است که در این راه ثابت قدم بمانید و به قول خودمانی تر، جا نزنید. اگر هنوز در مورد سایتتان سردر گم هستید و نمی دانید باید با زندگیتان چکار کنید اصلا ناراحت نباشید. شما فقط به این نیاز دارید که با خودتان تنها باشید و در مورد هدف های زندگیتان تصمیم گیری کنید. بعد از آن با توجه به اهدافتان می توانید ساخت سایتتان را شروع کنید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.