• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
8

مسافران در چابهار با کارت سوخت شخصی می توانند اقدام به سوخت گیری کنند

  • کد خبر : 160808
  • 20 مهر 1402 - 20:03
مسافران در چابهار با کارت سوخت شخصی می توانند اقدام به سوخت گیری کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، گفت: بمنظور تسهیل در سوخت گیری مسافران خارج از استان سیستان و بلوچستان که کارت های سوخت شان بصورت کدینگ می باشد جایگاه تیس تعریف شده است که مسافران چابهار با آسودگی خاطر اقدام به سوخت گیری کنند.

سیدکیومرث کمالیار، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، در گفتگو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای تسهیل سوخت‌گیری مسافران خارج از استان سیستان و بلوچستان که کارت‌های سوخت‌شان مختص این استان نمی باشد و کدینگ هستند، تصمیم به تعیین جایگاه تیس گرفته شده است. این جایگاه در ورودی روستای تیس، در نزدیکی قلعه پرتغالی ها، می باشد.

وی افزود: هدف از این تدبیر، جلوگیری از سردرگمی مسافران در داخل شهر چابهار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم چابهار، تصمیم گرفته شده که جایگاه منطقه آزاد به صورت شبانه‌ روزی و جایگاه‌های شیلات، هوران، و ترمینال تا ساعت ۱۲ شب خدمات سوخت‌رسانی ارائه دهند. این اقدامات با هدف افزایش دسترسی مردم به سوخت و تسهیل در امور مربوط به سوخت‌گیری و نیازهای روزمره آنها صورت می‌گیرند.

کمالیار گفت: در این بین، مسدودسازی کارت‌های مهاجر که یکی از دلایل اصلی ایجاد نامنظمی و طولانی شدن صفوف سوخت‌گیری در چابهار بود، توسط مقامات محلی مورد نظارت و کنترل قرار گرفت که باعث شده در حال حاضر صفوف سوخت‌گیری به طور مرتب و بدون مشکل و بی نظمی باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.