• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
7

مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سطح سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد

  • کد خبر : 160891
  • 22 مهر 1402 - 19:38
مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سطح سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر گفت: مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سطح استان در حال اجرا می باشد و این موضوع به نهاد های مربوطه ابلاع شده است.

از ابتدای دولت سیزدهم نگاه ویژه دولت برای به توسعه، پیشرفت و آبادانی دو استان سیستان و بلوچستان و خوزستان بارها در سخنان رئیس جمهور، معاونین، وزرا و سخنگوی دولت مطرح و از استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار ویژه یاد شد. به دنبال طرح این مباحث مطالبه‌گری‌هایی از سوی مردم، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان صورت گرفت تا این ویژه بودن در عمل و در حوزه اختیارات تجلی پیدا کند.

در نهایت پیگیری‌ها به نتیجه رسید به نحوی که علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ۲۵ مردادماه امسال در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، گفت: در جلسه امروز هیئت وزیران هم استاندار سیستان و بلوچستان حاضر بود و گزارشی از فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه‌های عملکردی در این استان به‌ویژه در مسئله آبرسانی، اشتغال و مسائل دیگر اقتصادی را ارائه کردند. تصمیم‌گیری‌هایی هم انجام شد تا بخشی از اختیارات هیئت وزیران و رئیس‌جمهوری به استاندار سیستان و بلوچستان تفویض شود که امکان تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی سریعتر و موثرتری برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه انجام شود.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر اظهار داشت: مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به فرمانده انتظامی استان ابلاغ شده است و هم اکنون در حال اجرا می باشد.

وی افزود: علاوه بر تردد ماشین های پلاک منطقه آزاد در سطح سیستان و بلوچستان، بصورت جدی واردات خودرو از طریق وزارت صنعت و معدن در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.