• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید در اولویت کاری مسوولان چابهار باشد

  • کد خبر : 161638
  • 09 آبان 1402 - 9:29
زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید در اولویت کاری مسوولان چابهار باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید در اولویت کاری مسوولان چابهار باشد و رشادت های این عزیزان باید به نسل جدید رسانده شود.

فرماندار چابهار در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدمات رسانی به خانواده شهدا و دیدار هفتگی با این خانواده ها هم در برنامه های اجرایی مسوولان است.

وی افزود: راه و روش زندگی شهدا و وصیت‌های این عزیزان اگر در زندگی ما پیاده شود می‌توانیم خدمات رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: شهدا راه ائمه اطهار(ع) را انتخاب کرده و در این مسیر جاودانه شده اند.

محمد ناظری ادامه داد: باید هر روز پیوند و میثاق خود را با شهدا مستحکم‌تر کنیم و خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران باید از اولویت کارهای انجام شده باشد.

جلسه هم اندیشی با پرسنل بنیادشهید و امور ایثارگران، دیدار با مدیر کل بنادر و دریانوردی، مدیر عامل شهر جدیدتیس و دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و معتمدین معین شهرستان چابهار، برگزاری جلسه شورای ترویج، از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان به چابهار بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=161638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.