• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

۴۸۳ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی اسکله هفت تیر چابهار در حال هزینه است

  • کد خبر : 162749
  • 08 آذر 1402 - 9:25
۴۸۳ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی اسکله هفت تیر چابهار در حال هزینه است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸۳ میلیارد ریال برای لایروبی اسکله هفت تیر چابهار در حال هزینه است که با برآورد عملیات‌های هیدروگرافی در مدت اجرای این طرح و بویه گذاری تا ۷۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

قاسم عسکری نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در مدت اجرای این طرح شیلاتی، اشتغالزایی ۳۰ درصد از نیروهای بومی سیستان و بلوچستان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مدت این قرارداد ۱۸ ماه است که در این بخش از عملیات، کانال دسترسی اسکله صیادی هفت تیر به عمق چهار متر لایروبی شده و حجم ۴۰ هزار مترمکعب گل و لای با استفاده از شناور لایروب و ۲ شناور “اسپیلت بارج” بصورت بیل و بارج، لایروبی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با انجام این عملیات ایمنی مناسبی برای تردد شناوران صیادی فراهم خواهد شد، بیان کرد: عملیات اجرایی فاز نخست این طرح از مهرماه و با حضور استاندار آغاز شد.

عسکری نسب، گفت: مقدار طول لایروبی پای اسکله ۲۵۶ متر، عرض کانال لایروبی ۷۰ متر و عرض لایروبی پای اسکله ۹۰ متر با استفاده از ۲ دستگاه فلت بارج ۵۰۰ مترمکعبی، ۲ دستگاه بیل مکانیکی با توان ۱۲۰۰ و ۱۲۵۰ و یک دستگاه گرپ بارج ۷۰ تنی به حجم تقریبی ۱۳۰ هزار مترمکعب لایروبی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.