• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

مرکز ام‌آرآی و سی تی آنژیوگرافی هفته آینده در ایرانشهر به بهره برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 162800
  • 08 آذر 1402 - 19:40
مرکز ام‌آرآی و سی تی آنژیوگرافی هفته آینده در ایرانشهر به بهره برداری خواهد رسید
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، گفت: از سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان سومین دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان فعالیت خود را با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جنوب استان آغاز کرده است.

صلاح الدین بویا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: موضوع نیروی انسانی پروژه مرکز ام‌آرآی بیمارستان خاتم ایرانشهر نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی تأمین شده اما موضوع نیروهای پشتیبانی و خدماتی آن مانده که دستورات لازم پیرامون این موضوع نیز در دست اقدام است.

وی افزود: از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح سلامت وزارت بهداشت در کشور حدود ۵۰۲ پروژه عمرانی بهداشت درمان؛ یعنی حدود ۲۵ درصد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است و این حجم عظیمی از اعتبارات و وقت را می‌طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر ادامه داد: بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد که بیمارستان مادر و کودک کشور با ۱۲۰ تخت بستری، بیش از ۶ هزار مترمربع مساحت در۲ طبقه در ایرانشهر بزرگترین پروژه این دانشگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بویا گفت: با بهره‌برداری از این مرکز می‌توان گام بزرگی در حوزه ارتقای شاخص درمان در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان برداشت. تکمیل بزرگترین بیمارستان مادر و کودک این منطقه تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پروژه بیمارستان مادر و کودک شهرستان ایرانشهر پس از بهره‌برداری مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و با راه‌اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر باعث افزایش شاخص‌های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور و جنوب شرق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.