• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

نصب و اصلاح ۱۵۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 163053
  • 20 آذر 1402 - 22:58
نصب و اصلاح ۱۵۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان - محمد رئیسی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مانور نصب و اصلاح ۱۵۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستانهای زاهدان، چابهار و ایرانشهر برگزار و روشنی بخش معابر عمومی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای انجام این ۳ مانور نصب و اصلاح شبکه معابر عمومی اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است و می تواند رضایتمندی مردم را جلب و موجب ارتقای امنیت اجتماعی شود.

رئیسی ادامه داد: ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه رفع افت ولتاژ برق، توسعه شبکه برق، تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار، برقرسانی به طرح اقدام ملی مسکن و روشنایی معابر شهرستان کنارک در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طی اجرای مانوری جهادی ۲ روزه در شهرستان چابهار ۳۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر اصلاح و احداث شد، اظهار کرد: ۶ تیم به همراه ۱۸ نیروی عملیاتی در این مانور فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه رسالت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: هفته گذشته مانور جهادی، اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهرستان زاهدان انجام شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در اجرای مانوری جهادی، ۴۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر پهنه شمالی شهر زاهدان اصلاح و ایجاد شد که ۱۰ تیم به همراه ۵۰ نیروی عملیاتی و ۱۵ دستگاه خودوری سبک و سنگین در این مانور فعالیت داشتند.

رئیسی با اشاره به مانور نصب و اصلاح ۸۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در ایرانشهر، گفت: در این مانور هشت گروه با ۲۰ نفر پرسنل عملیاتی توانستند طی ۲ روز بسیاری از مشکلات روشنایی معابر را مرتفع کنند.

وی افزود: یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه رفع افت ولتاژ برق، توسعه شبکه برق شهری و روستایی و برقرسانی به طرح اقدام ملی مسکن و روشنایی معابر در این شهرستان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه رسالت این شرکت تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: این مانور جهادی در سایر شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد تا شاهد تحول در روشنایی معابر باشیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات زیربنایی جهت اجرای طرح‌های توزیع برق، موضوع نقض حریم شبکه های برق است، که در صورت همکاری سازمان های متولی با این شرکت، تسریع و سهولت اجرای پروژه ها بیشتر می‌شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به پروژه روشنایی معابر بلوار شهدای ارتش زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال و احداث ۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر تا چند روز آینده بهره‌برداری خواهد شد.

رئیسی ضمن درخواست از شهروندان جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.