• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مانور جهادی نصب و اصلاح ۷۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان راسک 

  • کد خبر : 163411
  • 08 دی 1402 - 9:15
مانور جهادی نصب و اصلاح ۷۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان راسک 
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مانور جهادی ۲ روزه در شهرهای راسک، پارود و پیشین با نصب و اصلاح ۷۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در این منطقه آغاز شد که امیدواریم بسیاری از مشکلات تاریکی معابر حل و سبب رضایتمندی مردم شود.

مهندس محمد رئیسی در حاشیه برگزاری این مانور جهادی به خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف بهبود روشنایی معابر و کاهش حوادث و سوانح  ناشی از وقوع تصادفات رانندگی در موقع شب این مانور جهادی اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهر مرزی راسک آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ تیم به همراه ۳۰ نیروی عملیاتی از امور برق چابهار، نگور، ایرانشهر، فنوج، بمپور، قصرقند، سرباز و راسک در این مانور فعالیت دارند، تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این مانور حدود ۱۲ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه رسالت این شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: ماه گذشته سه مانور جهادی، اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهرستان زاهدان، چابهار و ایرانشهر انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از شهروندان گرامی جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری نمایند. ‌

اقدامات روشنایی معابر قابل تقدیر است

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری راسک نیز صمن قدر دانی از تلاش‌های نیروهای شرکت توزیع برق استان در اجرای این مانور بزرگ گفت: در موقع شب معابر شهر راسک پارود و پیشین از روشنایی  کامل بر خوردار نبودند و با نصب چراغ روشنایی تردد در موقع  شب با آسانی صورت می‌گیرد.

عبدالسلام وطنخواه با قدردانی از اشاره به اینکه شهرستان راسک مرزی و از مرکز استان و کشور فاصله زیادی دارد لذا خدمت در این منطقه موجب رضایتمنندی مردم می شود و خدمات دولت مردمی موجب خوشحالی شهروندان خواهد شد.

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با فرماندار شهرستان راسک

مهندس محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور در محل فرمانداری نیز با سلیم کدخدا فرماندار شهرستان راسک دیدار و در حوزه توزیع برق و مسائل مرتبط به بحث گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان راسک ضمن خیر مقدم خدمت مدیرعامل توزیع برق استان، از تلاش‌های مجدانه و اقدامات صادقانه‌ی مدیریت و پرسنل توزیع نیروی برق استان و شهرستان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و خدمات بی سابقه و گسترده ی شرکت توزیع برق استان در یک سال اخیر در سطح شهرستان را ارج گذاشتند.

در این دیدار دادستان شهرستان راسک، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

در این دیدار مهندس محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یک جلد کلام الله مجید و یک جلد دیوان حافظ شیرازی به فرماندار شهرستان راسک اهدا کردند و از همراهی و همکاری ایشان با شرکت توزیع برق تقدیر کرد.

دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «عارف آسکانی بهار» در راسک

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید «عارف آسکانی بهار»
یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

مهندس محمد رئیسی طی این مراسم که با حضور، مسئول امور ایثارگران این شرکت و سایر مدیران شهرستان راسک برگزار شد، گفت: شهیدان سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند که با ایثارگری خود سرنوشت پر افتخار ملت و کشور ما را به نیکی رقم زدند.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و بر همه ما تکریم این بزرگواران واجب است.

رئیسی اظهار داشت: تا ابد مدیون شهدا هستیم و ان‌شاالله بتوانیم در این مسیر نورانی رهروان خوبی باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.