• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

بمناسبت دهه مبارک فجر نشست خبری اصحاب رسانه با فرماندار چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 164121
  • 17 بهمن 1402 - 19:42
بمناسبت دهه مبارک فجر نشست خبری اصحاب رسانه با فرماندار چابهار برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، گفت: در چهل و پنجمین بهار فجر انقلاب اسلامی یکصد و ده پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و سی و هشت میلیارد ریال در شهرستان چابهار افتتاح شده است که نشان از تلاش‌هایی است که با همت مجموعه های استانی و شهرستانی انجام شده است و هر گونه برنامه و اقدامی که انجام می‌دهیم، با نظرات و نیازهای مردم هماهنگ است.

جواد سپاهی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، در نشست خبری با اصحاب رسانه چابهار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی چهل و پنجمین سال خودش را در کنار مردم جشن گرفت که این هدیه ای ست برای جهانیان، چرا که همان طور این روزا شاهد آن هستیم استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو زده است و بر خلاف اینکه همیشه اذعان داشته که آنها قدرت اول جهان هستند نشان دادیم که این قدرت‌ ها دیگر معنی و مفهومی ندارند. هدف اصلی انقلاب که رهبر کبیر انقلاب فرمودند ما هدفمان صدور انقلاب به کل جهان است و ما به دنبال دفاع و حمایت از مستضعفین جهان هستیم.

وی به برنامه‌های متنوعی که در ایام دهه فجر در شهرستان چابهار برگزار شده است، افزود: در ایام دهه‌ ی مبارک فجر برنامه‌های متنوعی را برای شهرستان چابهار برنامه‌ریزی کردیم از جمله دیدار با خانواده‌ی معظم شهدا دیدار با علما و طلاب شیعه و سنی،در بخش‌های شهرستان با مردم عزیزمان دیدار و گفتگو داشتیم، برگزاری شورای اداری و دستگاه‌های اجرایی در موضوعات فرهنگی که دوستانمان در آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، ادارات و شهرداری با آذین‌بندی شهر و اینکه اقتدار نظام را به هر نحوی به سمع نظر مردم عزیزمان و جهانیان برسانیم.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: افتتاح پروژه ها به این معنی نیست که بخواهیم از خودمان تعریف و تمجید کنیم بلکه بوده است که ما به همت تاین مجموعه ها توانستیم گام های خوبی را برای توسعه شهرستان برداشتیم. به همت مجموعه همکاری ادرات شهرستان، استاندار محترم، نماینده حوزه انتخابیه، شهرداری و همراهی مردم توانستیم در دهه فجر امسال یکصدو ده پروژه با اعتباری بالغ بر یکصدو سی و هشت میلیلارد ریال در شهرستان چابهار افتتاح کنیم.

سپاهی گفت: اقدامات خوبی نیز در بحث گاز رسانی چابهار اتفاق افتاده است که با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده تا اردیبهشت ماه سال آینده فاز نخست گازرسانی به شهرستان چابهار انجام خواهد شد در حالیکه نیروگاه برق در حال حاضر به شبکه ی گاز متصل می باشد.

وی تصریح کرد: توفیقی که برای من حاصل شد در این مدت زمانی که در خدمت مردم خوب چابهار هستم برخورداری مردم به آب شرب سالم و پایدار بوده است، در دو سال گذشته بیش از دویست و بیست روستا در بخش پلان و پیرسهراب همچنین پنجاه و هشت روستا در بخش مرکزی لوله کشی آب به این روستاها کامل انجام شده است. به همین منظور دستگاه تصفیه آب در منطقه پیرسهراب در ورودی آب از سد زیردان نصب شده است که آب سالم و با استاندارد های لازم به مردم برسد. در بخش مرکزی نیز با تلاش قرارگاه امام حسن مجتبی، سپاه و گروههای جهادی خط انتقال به این روستاها انجام شده است و در حال حاضر کمتر از چهارده روستا باقیمانده اند که به لطف الهی بزودی این روستاها نیز به خط انتقال آب شرب مرکزی متصل خواهند شد و کمترین نعمتی که باید از طرف دولت در اختیار مردم قرار بگیرد بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: در بخش شهری چابهار نیز خط انتقال پنجاه و دو کیلومتری آب شیرین کن کنارک به خط چابهار با ظرفیت بیست و پنج هزار متر مکعب را داریم که متاسفانه با طبق پیش بینی های زمانبندی اجرایی که دهه فجر امسال بود محقق نشد و کار آن به کندی در حال انجام می باشد و در تلاش هستیم که تا پایان سال خط انقال به گیت شمالی منطقه آزاد برسد و از این مسیر به یعد زیرساخت های لازم برای انقال آب به شهر چابهار را داریم. بر اساس وعده هجده ماهه ای که به مردم داده بودیم عذرخواهی می کنیم و پیگیر هستیم که بیشتر آن موضوعات مالی بوده است با تاخیر سه ماهه به این کار شتاب بدهیم و آب پایدار را به مردم خوب شهرمان برسانیم.

سپاهی گفت: حتما مردم شهر چابهار تا سال آینده به آب پایدار و بیست چهار ساعته دسترسی پیدا خواهند کرد چرا که خط انتقال آب لاتیدان، خط انتقال آب دریای عمان، خط انتقال آب پتروشیمی ایجاد خواهند کرد ما سهم خواهیم داشت و این مشکل کم آبی در چابهار مرتفع خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ما برای این صندلی‌ها نیامدیم این صندلی‌ها وجود دارند که ما بیایم و خدمتگزار مردم باشیم و هر کاری که انجام شده و انجام می‌دهیم و در توانمان هست و قابلیت داشته باشیم به مردم اعلام کنیم و هر جایی هم کوتاهی شده باشد هم باید به اطلاع مردم برسد چرا که ما جز همین مردم هستیم مردم عزیز ما در سیستان بلوچستان از درک بسیار بالایی برخوردارند و هم قناعت بالایی دارند این اصلا دور از عقلانیت است که ما بخواهیم در برابر مردمان خوبمان پاسخگو نباشیم این مردمی که راست را هر چند کاری انجام نشده باشد از ما می‌پذیرند چرا ما دروغ به مردممان گزارش بدهیم.

وی عنوان کرد: رسانه می‌تواند چشم ما باشد میتواند زبان ما باشد، می‌تواند بازوی مهمی برای ما باشد که در موضوعات مختلف دست ما را بگیرد ما و مردم در کنار ما قرار بدهد، رسانه میتواند دستی باشد که این دستها را یکجا جمع کند سفارش مقام عظمای ولایت همیشه در بحث جهاد تبیین همین نبوده است به دولت تاکید کردن که شما این کارهای بزرگی که انجام می دهید اما به سمع و نظر مردم رسیده نمی شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.