• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مسوولان استانی و کشوری برای استقرار ادارات در بخش پیرسهراب چابهار اقدام کنند

  • کد خبر : 164439
  • 29 بهمن 1402 - 19:25
مسوولان استانی و کشوری برای استقرار ادارات در بخش پیرسهراب چابهار اقدام کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: بخش پیرسهراب می تواند یکی از قطب های کشاورزی وگردشگری منطقه شود لذا برنامه ریزی های برای ارتفای بخش به شهر در دستور کار است و برنامه ریزی های در حال انجام است.

فرماندار در جلسه شورای اداری بخش پیرسهراب اظهار داشت: استقرار نمایندگی ادارات در بخش پیرسهراب باید برنامه ریزی شود و در کمترین زمان ممکن انجام تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

جواد سپاهی فعالیت دامداری و دامپروری عشایر را از ظرفیت های منطقه عنوان کرد وگفت: بیمه عشایر و آموزش نگهداری دام برای تهیه گوشت و لبنیات می تواند در بخش پیر سهراب باعث رونق این بخش وتولیدات بیشتر ودرنهایت معیشت این قشر را متحول خواهد کرد.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه ارتباطات یکی از مهمترین دغدغه مردم بخش است گفت: اداره مخابرات جهت پیگیری و رفع کمبودها باید بیشتر تلاش کند با انتخابات در پیش مشکل آنتن دهی در بخش ها و روستاها نداشته باشیم.

سپاهی ادامه داد:مرکز جامع سلامت پیرسهراب با گستردگی جمعیت و پراکندگی بخش نیاز به توجه بیشتری دارد و دانشکده علوم پزشکی برای فراهم کردن اقلام مورد نیاز این مرکز اهتمام جدی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:بخش پیرسهراب ظرفیت کشاورزی فراوانی دارد و جهاد کشاورزی می توانند برای معرفی افراد برای دریافت تسهیلات به بانک ها برای جوانان کارآفرین اشتغالزایی ایجاد کند

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین اقدامات مدیران و کارکنان ادارات دانست و گفت: باید با صداقت پیگیر کار ارباب رجوع باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.