• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

کردستان تعاون و کمک به فقرا را به خوبی معنا کرده‌اند

  • کد خبر : 165171
  • 25 اسفند 1402 - 20:47
کردستان تعاون و کمک به فقرا را به خوبی معنا کرده‌اند
هاتف سیستان و بلوچستان - امام جمعه سنندج گفت: خرسندیم که از استان کردستان کمک‌های بسیاری برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است و مردم کردستان تعاون و کمک به فقرا را به خوبی معنا کرده‌اند.

ماموستا فایق رستمی، در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای کمک به فقرا و نیازمندان است و در سیره و سنت نبوی نیز به احسان و نیکوکاری در این ماه بسیار تاکید شده است.

وی استان کردستان را مرکز علم و دین و عرفان دانست و افزود: کردستان مرکز تقوا و معنویت بوده و عالمان دینی بسیاری را در دل خود پرورش داده است.

امام جمعه سنندج به وضعیت معیشتی نابسامان مردم غزه و سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: خرسندیم که از استان کردستان کمک‌های بسیاری برای مردم این مناطق ارسال شده است و مردم کردستان تعاون و کمک به فقرا را به خوبی معنا کرده‌اند.

ماموستا رستمی به فرا رسیدن فصل بهار نیز اشاره و گفت: فصل بهار یادآور رستاخیز است و باید در این فصل، توسعه و آبادانی و دستگیری از فقرا را بیشتر مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه به شش نماینده منتخب کردستان در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که از ظرفیت‌های استان برای توسعه و عمران و آبادانی این استان استفاده کنند و همواره خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بعدازظهر روز (شنبه بیست‌وششم اسفند) در مجتمع فرهنگی فجر سنندج مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود که از مردم استان و خیران و نیکوکاران تقاضا داریم در این مراسم حضور به هم رسانده و آزادی زندانیان را مورد توجه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.