• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اقتصاد مسئله اصلی کشور است

  • کد خبر : 165223
  • 01 فروردین 1403 - 20:34
اقتصاد مسئله اصلی کشور است
هاتف سیستان و بلوچستان - رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در نخستین روز سال نو، در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم، برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان برای «ورود و بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت» در عرصه اقتصاد را لازمه تحقق شعار بسیار مهم سال ۱۴۰۳ یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» خواندند و با اشاره به تأثیر بهبود مسائل اقتصادی در دین و دنیای مردم، تأکید کردند: دشمن با انکار زمینه‌ها، ظرفیت‌ها و عوامل پیشرفت در کشور، خاموش شدن نور امید در دل ملت را نشانه رفته اما مردم و جوانان با تلاش بی‌وقفه و پرهیز از اختلافات، افق روشن آینده را پیگیری می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳ گفتند: نسیم بهار طبیعت و بهار معنویت امروز برای بندگان مومن و صالح قابل استفاده است. نسیم معنوی بهار رمضان به جان انسان روشنی و طراوت می‌بخشد. شما در ماه رمضان به سوی صلاح سیر می کنید.

ایشان افزودند: ماه رمضان چنین هنری دارد که انسان آگاه راه به مراحل معنوی پیش ببرد.

مقام معظم رهبری درباره شعار امسال نیز بیان کردند: شعار سال معمولا بخشی از راهبرد اساسی کشور است؛ آنچه در این چند سال در شعار سال وجود داشته، توجه به مسائل اقتصادی است.

دیدارهای نوروزی رهبر انقلاب در سال های گذشته در حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی‌ ابن موسی‌ الرضا علیه‌السلام برگزار می‌شد که امسال با توجه به تقارن آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی با ایام ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: شعار سال ۱۴۰۲ امسال هم جزو مطالبات و وظایف اساسی ما است. اقتصاد مسئله اصلی کشور است اگر اقتصاد کشور شکل مطلوبی پیدا کند، می تواند در دین و دنیای مردم اثر داشته باشد.

رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: سال هاست دشمنان تلاش می کنند که اقتصاد کشور را به زانو دربیاورند. با همت جوانان و تلاش های فراوان، دشمن موفق نشده است و به حول و قوه الهی موفق نخواهد شد.

ایشان تصریح کردند: برای اینکه اقتصاد کشور شکوفا شود، باید همه چرخ‌دنده‌های بزرگ و کوچک به راه بیفتند. برای موفقیت باید از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود. دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می گیرد. در کارهای مهم کشور، بسیج مردم کارگشاست.

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه بهره‌وری در کشور ما کم است و البته علاج دارد بر مراقبت مسئولان در حوزه مسائل اقتصادی تاکید و خاطرنشان کردند: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوءاستفاده کردند.

ایشان اضافه کردند: پیشرفت‌ها در صورتی امکان پذیر است که من و شما به آینده امیدوار باشیم؛ هزاران گروه جوان پرتوان در کشور، با شوق مشغول کار و تلاش هستند؛ اجتماعات عظیم اربعین و ایام نیمه شعبان در سرتاسر کشور کار جوان‌هاست؛ با وجود این همه عوامل امیدزا برخی کمین گرفته‌اند که روح امید را در جوان‌ها از بین ببرند؛ من به جوان‌ها توصیه می‌کنم که جلوتر از نقشه دشمن حرکت کنید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.