• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13

راهنمای خرید کُنسول بازی : چه کنسولی برای شما مناسب تر است؟

  • کد خبر : 19042
  • 23 مهر 1397 - 17:45
راهنمای خرید کُنسول بازی : چه کنسولی برای شما مناسب تر است؟

با توجه به محبوبیت و گسترش روز افزون بازی های رایانه ای و ورزش های الکترونیک در بین اقشار گوناگون جامعه و افزایش تمایل به خرید کنسول بازی توسط گیمرها و خانواده ها در بیاموزیم این شماره با پر طرفدارترین کنسول ها آشنا خواهیم شد و امیدواریم پس از خواندن این مطلب به اطلاعات نسبتا […]

با توجه به محبوبیت و گسترش روز افزون بازی های رایانه ای و ورزش های الکترونیک در بین اقشار گوناگون جامعه و افزایش تمایل به خرید کنسول بازی توسط گیمرها و خانواده ها در بیاموزیم این شماره با پر طرفدارترین کنسول ها آشنا خواهیم شد و امیدواریم پس از خواندن این مطلب به اطلاعات نسبتا جامعی درباره کنسول ها دست پیدا کنید و بتوانید خودتان بهترین گزینه را برای کنسول خانگی تان انتخاب کنید.
 
پیش از ادامه لازم است تعریف جامعی از “کنسول بازی” برای کسانی که با آن آشنا نیستند ارائه دهیم. کنسولِ بازی در واقع یک وسیله الکترونیکی، دیجیتال یا رایانه ای ست که پس از پردازش اطلاعات می تواند خروجی تصویر یک بازی را برای کاربران به نمایش بگذارد. گرچه کنسول ها صرفا برای بازی ساخته شده اند اما کنسول های جدید (نسل هشتم) برخی امکانات جدید مانند پخش چند رسانه ای (فایل های صوتی و تصویری) را نیز دارا هستند. در واقع شاید شما پیش از این با یک کنسول بازی آشنا شده باشید و یا حتا یکی از آنها را در سال های نه چندان دور خریداری کرده اید!
* جهت یادآوری شما در اینجا چند کنسول محبوب و نوستالژیک را را نام می بریم :
آتاری ، سگا جنسیس، سوپر نینتندو، پلی استیشن۱ و ۲

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=19042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.