• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئولان در شهرستان مهرستان برگزار شد.

  • کد خبر : 19671
  • 16 آذر 1397 - 20:04
آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئولان در شهرستان مهرستان برگزار شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،به مناسبت ۱۶ آذر مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، اساتید و دانشجویان در محل سالن آموزشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان مهرستان برگزار شد. فرماندار مهرستان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو و محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر چابهار اظهار داشت: موثرترین […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،به مناسبت ۱۶ آذر مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، اساتید و دانشجویان در محل سالن آموزشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان مهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو و محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر چابهار اظهار داشت: موثرترین و پویاترین قشری که بیشترین تاثیر در انقلاب اسلامی را داشته است دانشجویان بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر یک روز تاریخی و ماندگار در اذهان مردم ایران است، گفت: در این روز دانشجویانی که برای دفاع از حیثیت، استقلال و آزادی کشور در محیط دانشگاه جمع شده بودند به بهانه های واهی از جمله تمسخر نظامیان مورد هجوم ایادی رژیم پهلوی قرار گرفتند و ۳ تن از بهترین فرزندان این مملکت که هیچ هدفی غیر از پرورش تفکر انقلابی و آزادی خواهی نداشتند به شهادت رسیدند.

محمد رفیع دهواری بیان داشت: در طول تاریخ، دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته سعی در حفظ استقلال دانشگاه ها و به تبع آن استقلال و سربلندی کشور داشته اند .

حجت الاسلام رشیدی معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر نیز در این مراسم گفت: پیوند قشر دانشجو با انقلاب و دستاوردهای انقلاب با حمایت دانشجویان انتظار امروز جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: انتظاری که جامعه و ما از دانشجویان داریم این است که دانشجو باید نگاهی متفاوت به مسائل  پیرامون خود داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: دانشجویان قشر آینده این مرز و بوم هستند، دانشجوی موفق کسی است درس بخواند و علم بیاموزد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید ، دانشجویان ممتاز ، هنرمندان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=19671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.