• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

خانه های جوانان استان سیستان و بلوچستان محلی برای توسعه اجتماعی و فرهنگی جوانان

  • کد خبر : 51024
  • 25 اردیبهشت 1398 - 20:29
یکی از دغدغه های اصلی سمنهای جوانان استان نداشتن مکانی مجهز جهت برگزاری کارگاه های آموزشی و اتاق فکری جهت برنامه ریزی فعالیتهای خود بوده است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، در اواخر سال ۱۳۹۵ نخستین خانه جوانان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان با حضور معاون ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، این خانه‌ با رویکرد فعالیت به عنوان مراکز رشد و توسعه اجتماعی- فرهنگی در حوزه جوانان تجهیز شد و اداره این خانه نیز به سمنهای زاهدان واگذار شد.
یکی از دغدغه های اصلی سمنهای جوانان استان نداشتن مکانی مجهز جهت برگزاری کارگاه های آموزشی و اتاق فکری جهت برنامه ریزی فعالیتهای خود بوده است.
از مهمترین فعالیتهایی که در این مدت در خانه جوانان زاهدان صورت گرفت می توان به برگزاری چندین نشست تخصصی و هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان استان با سمنهای استان اشاره کرد و همچنین برپایی چندین نمایشگاه دستاوردهای سمنها ، برپایی کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف ویژه سمنها ، دوره های قرآنی ، برگزاری مسابقات ورزشی و دورهمی های فرهنگی – آموزشی ، برگزاری تریبون آزاد، ارایه مشاوره های حقوقی، آموزشی و خانواده، برگزاری برنامه های گردشگری، هنری، اجرای طرح های مختلف نظیر همسان گزینی وکتابخوانی از دیگر برنامه های اجرا شده دراین محل است.
علاوه بر شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شهرستانهای زهک، چابهار و ایرانشهر نیز دارای خانه جوان به صورت استیجاری هستند.
ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به این موضوع که نداشتن خانه جوان یکی از دغدغه های جوانان استان است ، خانه جوان در ۱۴ شهر استان سیستان و بلوچستان تاسیس می شود که تمام هزینه آنها از محل اعتبارات استانی پرداخت خواهد شد.
وی گفت: جهت تاسیس خانه جوان در شهرهای بزرگ اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون و برای شهرهای کوچک اعتبار ۳۰۰ میلیون اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=51024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.