• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

لزوم توسعه همه جانبه عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 150828
  • 30 بهمن 1400 - 10:22
لزوم توسعه همه جانبه عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جمع اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش سراوان بر لزوم توسعه همه جانبه عدالت آموزشی در جای جای سیستان و بلوچستان و اولویت کیفی سازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه ها و سطوح مختلف تاکید کرد.

حسنعلی میرعبدی اظهار کرد: افتخار همه ما این است که خادم جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان بوده و هستیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، افزود: موضوع قطعیت و فوریت این مقوله باید با جدیت در دستور کار همه ما قرار گیرد؛ چرا که این مهم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط حاکم بر آموزش و پرورش استان، یکی از نگرانی های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت در این سامان را رشد فزاینده جمعیت دانش‌آموزی عنوان نمود و بیان داشت: این چالش کار را در حوزه‌های مختلف سخت و دشوار کرده است.

میرعبدی بر شناسایی آسیب ها و چالش ها به صورت نقطه ای و منطقه‌ای و توسعه عدالت آموزشی در همه ابعاد و حوزه ها تاکید نمود و خاطر نشان کرد: سرمایه اصلی خانواده ها که همانا فرزندانشان هستند در اختیار ما معلمان قرار دارد و رسالت خطیر فرهنگیان را دوچندان می کند.

میرعبدی با تاکید بر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، از کیفی سازی برنامه ها و فعالیت ها در کنار کمیت آن در همه سطوح و حوزه ها سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: خَلق حیات اجتماعی برای دانش آموزان با اولویت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و مباحث تربیتی در سایه معارف قرآنی یک ضرورت است.

وی در پایان این نشست توجه ویژه به توسعه هنرستان‌ها و ایجاد زمینه مهارت آفرینی و اشتغال زایی با هدف حرفه آموزی و رقم خوردن آینده شغلی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.