• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

مردم سیستان و بلوچستان چه گناهی کرده‌اند که روز به روز در حوزه سوخت شرایط آنها سخت‌تر می‌شود؟

  • کد خبر : 163871
  • 02 بهمن 1402 - 19:12
مردم سیستان و بلوچستان چه گناهی کرده‌اند که روز به روز در حوزه سوخت شرایط آنها سخت‌تر می‌شود؟
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط سخت زندگی مردم سیستان و بلوچستان چرا باید ظرف مدت کمتر از یک سال سهمیه سوخت استان ۱۰۰ لیتر کاهش پیدا کند.

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نفت، اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان چه گناهی کرده اند که روز به روز در حوزه سوخت شرایط برای آن ها سخت تر می شود، چرا که ظرف مدت کمتر از یکسال سهمیه سوخت استان نزدیک به ۱۰۰ لیر در بحث ماشین آلات کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: آیا زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان برای چنین تصمیمی لازم است؟ آیا به صعب العبور بودن راه های روستایی، همچنین فاصله مرکز استان تا دورترین نقطه که نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر است، فکر کرده اید؟

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای وزیر نفت اخیرا عیدی خوبی به مردم استان با کاهش ۵۰ لیتر دیگر از سهمیه سوخت شان داد لذا با توجه به اخذ چنین تصمیماتی نیازمندیم که رئیس جمهور به موضوع ورود کند چرا که مردم سیستان و بلوچستان در سخت ترین شرایط با کمبودها زندگی کرده اما باز هم سهمیه سوخت آن ها کمتر می شود.

حسین زهی همچنین با تذکر به وزیر نیرو، خاطرنشان کرد: آقای محرابیان آیا در جریان هستید که اکثریت طرح های جهاد آبرسانی در استان در حال تعطیلی است؟

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.