• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

استقبال بیش‌از ۴ هزار نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان از کالا برگ الکترونیکی

  • کد خبر : 155353
  • 24 اسفند 1401 - 11:01
استقبال بیش‌از ۴ هزار نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان از کالا برگ الکترونیکی
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۴۷۲ خانوار این استان معادل ۱۷ میلیارد ریال از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، رفاه و دیلی مارکت در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی خرید انجام داده‌اند.

حامد آرامش با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی در سیستان و بلوچستان از ۱۵ اسفند همزمان با سایر استان‌های کشور اجرایی شد اظهارداشت: دولت سیزدهم در اجرای این طرح بدنبال کمک به معیشت خانوارها است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان پس از تهران رتبه دوم کشور از نظر استقبال از طرح کالابرگ الکترونیکی را تا کنون به خود اختصاص داده است.

دبیر کارگروه کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان در تشریح طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: در این طرح، اعتبار خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از اعتبار کاملا اختیاری بوده و از طریق تمامی کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار امکان‌پذیر است. همچنین در مورد کالاهای مشمول طرح هم الزامی به خرید یک نشان تجاری خاص نیست و افراد می‌توانند از گروه‌های کالایی اعلام شده از هر نشان تجاری دلخواه خرید خود را انجام دهند.

آرامش اظهارداشت: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند، برای مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه خانوارها تمایل به خرید کالای الکترونیکی نداشتند، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های بعد وجود دارد به این نحو که اگر کالا خریداری شد اعتبار یارانه کسر می‌شود و ماه بعد مبلغ یارانه مجدد در کارت سرپرست خانوار شارژ می‌شود تا در صورت تمایل کالا خریداری یا آن را از حساب خود به طور نقدی برداشت کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.