• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
15
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دانشجوی ایرانی پیشتاز واقعیتِ “ما می توانیم” است

  • کد خبر : 149658
  • 16 آذر 1400 - 10:34
دانشجوی ایرانی پیشتاز واقعیتِ “ما می توانیم” است
هاتف سیستان و بلوچستان _ دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشجوی انقلابی با دفاع از آرمان های انقلاب و عینیت بخشیدن به آنها، پیشتاز باور قلبی به واقعیتِ "ما می توانیم" است.

غلام محمد طاهری امروز نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با تاکید بر  نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: نقش دانشجویان در رسیدن به تمدن بزرگ ایران اسلامی انکارناپذیر است.

وی افزود: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی و در حوادث گوناگون و لحظه‌های خطیر، از دفاع مقدس گرفته تا ایجاد نهضت علمی، حضور دانشجویان مؤمن، متعهد و انقلابی توانسته است فضا را در جهت صحیح هدایت، و بسیاری از دل نگرانی ها را رفع کند.

وی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، دانشجوی انقلابی را جوان‌ترین نیروی آگاه و فعال در جامعه دانست که موظف است چه در عمل و چه در کلام، روح امید و باور به آینده را در میان سایر اقشار زنده نگاه دارد.

طاهری حذف حقیقتِ “ما می توانیم”، از ادبیات گفتاری جامعه که متأسفانه به دلیل خودباختگی و غَفلت ورزی برخی از دولتمردان در گذشته اتفاق افتاده است را ظلم بزرگ به اراده ملت شریف ایران دانست و افزود: دانشجوی انقلابی با دفاع از آرمان های انقلاب و عینیت بخشیدن به آنها، پیشتاز باور قلبی به واقعیتِ “ما می توانیم” است.

وی تصریح کرد: دانشجویان ایرانی علی رغم تلاش بدخواهانِ انقلاب در جهت القای یاس و ناامیدی در جامعه و دانشگاه ، روح نشاط ، پیشرفت و ایمان به خودباوری را در وجود خود جاری ساخته و با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) توانسته است قله های رفیع علم و نوآوری را با ارزش های اخلاقی و دینی فتح کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بارها به موضوع تمدن نوین اسلامی اشاره کرده اند، اظهار داشت: دستیابی به تمدن نوین اسلامی جزو آرمان های اصلی انقلاب و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ایران است و نقش دانشجویان در رسیدن به این مهم، انکارناپذیر است.

وی یاد و خاطره دانشجویان عدالت خواه که در مبارزه با استعمار و استکبار به دست دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسیدند را گرامی داشت و افزود:د شمنان قسم خورده و شقاوت پیشه، به گمان اینکه با به شهادت رساندن دانشمندان مومن و متعهدمان در پیشرفت و تلاش علمی و فنی در ایران اسلامی خلل ایجاد می کنند، دست به جنایات بزدلانه و دد منشانه می زنند، حال آنکه “ما ملت امام حسینیم” و تا آخرین قطره خون در راه دفاع از آرمان های راستین امام راحل(ره) وانقلاب و تحقق منویات نورانی پیشوای عزیز انقلابمان ایستاده ایم ،و با تمام توان به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی پیش می رویم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.