• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

۴۰ درصد پرونده‌های طلاق در ایرانشهر منجر به سازش می‌شود

  • کد خبر : 68721
  • 25 تیر 1398 - 17:38
۴۰ درصد پرونده‌های طلاق در ایرانشهر منجر به سازش می‌شود
اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن از شاخصه‌های خدمات این مرکز است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، ابراهیم نرماشیری، رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر، اظهارداشت: بیشتر پرونده‌های ارجاعی به اورژانس اجتماعی، در گروه سنی ۲۵ تا ۳۵ سال است و عمده دلایل زوج‌ها برای طلاق شامل اعتیاد به مواد مخدر، دخالت اطرافیان و اختلالات روانی است.
وی کودک‌آزاری، معلول‌آزاری، سالمندآزاری، افرادی که انگیزه خودکشی دارند، دختران و پسران متواری از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب‌دیده، افرادی که دچار اختلال هویت جنسی هستند و نیز زوجین متقاضی طلاق را جامعه هدف اورژانس اجتماعی معرفی کرد و افزود: تیم سیار این مرکز شامل روانشناس، مددکار و مشاور حقوقی در مواقع ضروری از قبیل اقدام به خودکشی یا کودک‌آزاری به محل اعزام می‌شود.
وی به نقش اثرگذار آموزش مهارت‌های زندگی در استحکام و تداوم زندگی مشترک زوج‌های جوان اشاره کرد و گفت: بسیاری از اختلافات در زندگی زوجین، ناشی از نداشتن مهارت‌های زندگی است و چنانچه بتوان آموزش مهارت‌های زندگی را در مقاطع مختلف الزامی کرد، بدون تردید در کاهش اختلافات زوجین و نیز کاهش آمار طلاق گام اساسی برداشته خواهد شد.
نرماشیری ادامه داد: اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن از شاخصه‌های خدمات این مرکز است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=68721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.