• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

۱۷۲ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی دشتیاری تخصیص یافت

  • کد خبر : 158681
  • 17 مرداد 1402 - 8:19
۱۷۲ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی دشتیاری تخصیص یافت
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۶۵ پروژه تملک دارایی‌های سرمایه ای این شهرستان در قالب ۲۸ برنامه و ۲۰ فصل تخصیص یافت.

محمدعلی رافت در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتیاری به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برگزار شده و امیدواریم امسال بتوانیم بسیاری از مشکلات پیش رو را حل کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته در شهرستان دشتیاری خدمات ارزنده انجام داده و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان مسائل و مشکلات را پیگیری و براساس اولویت مرتفع کنیم.

سرپرست فرمانداری دشتیاری ادامه داد: مطالبات مردم شهرستان با توجه به سیاست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

وی اظهار کرد: کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان است و تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

رافت اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا به روند رو به رشد شاخص‌ها توسعه‌ای شهرستان بیافزایند.

سرپرست فرمانداری دشتیاری تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمندتر باشند بودجه بیشتری را می‌توانند برای شهرستان جذب کنند.

شهرستان مرزی و ساحلی دشتیاری دارای ۱۶۴ روستا با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار خانوار و ۶ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد.

این شهرستان از شمال به راسک، از غرب به بخش پلان و بخش مرکزی چابهار، از شرق به کشور پاکستان و از جنوب از طریق روستاهای بریس و پسابندر به آب‌های آزاد اقیانوس هند و دریای عمان متصل است.

شهرستان دشتیاری دارای ۲ شهر با نام‌های نِگور و بِریس و ۲ بخش، مرکزی به مرکزیت شهر نِگور و بخش باهوکلات به مرکزیت روستای باهوکلات و چهار دهستان (دهستان نگور، سندمیرثعبان، درگس و باهوکلات) است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.