• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
10

واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای ۲۸ سال در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد

  • کد خبر : 148900
  • 18 شهریور 1400 - 13:32
واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای ۲۸ سال در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز گروه سنی بالای ۲۸ سال متولدین ۷۲ و قبل از آن و دانشجویان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کنند.

دکتر محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا به تعداد کافی برای تزریق به جامعه هدف وجود دارد اظهار داشت: از همه واجدان شرایط دریافت واکسن تقاضا داریم که برای تزریق این واکسن مراجعه کنند تا ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه تقریبا انجام شده و تعدادی از آنان باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن خود اقدام کنند افزود: توافق شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیزات لجستیکی را برای انجام این واکسیناسیون در مناطق عشایری و سیار فراهم کند.

دکتر قاسم میری علی‌آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با افزوده شدن ۲۹۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۰ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۳۵ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.