• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه در سراوان انجام می شود

  • کد خبر : 149341
  • 20 آبان 1400 - 10:52
واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه در سراوان انجام می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان سراوان با بیان اینکه واکسیناسیون گروههای هدف در ۲مرکز تجمیعی وپایگاهها ومراکز وخانه های بهداشت شهرستان سراوان با روند مطلوب در حال انجام می باشد گفت: علاوه بر این مراکز با تشکیل تیم های سیار؛ واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در سراوان در حال انجام است.

دکتر احمد سپاهیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان با بیان اینکه واکسیناسیون گروه های هدف در ۲مرکز تجمیعی وپایگاهها و مراکز و خانه های بهداشت شهرستان سراوان با روند مطلوب در حال انجام است اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تاکنون تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۲۶ دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در سراوان تزریق شده است.

سپاهیان با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون افراد دارای سن ۱۲سال به بالا انجام می شود گفت: ۷۲۸۷۶ نفر دُز اول و ۲۹۷۵۰نفر دُز دوم واکسن خود را دریافت نموده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان ادامه داد: همه افراد جامعه بایستی واکسن دریافت کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم، برای ایجاد مصونیت در جامعه بایستی بیش از ۸۰ درصد از مردم واکسینه شوند، عدم مشارکت و همکاری مردم در واکسیناسیون شرایط را برای کنترل بیماری کرونا سخت خواهد نمود و واریانت های جدید را شاهد خواهیم بودال انجام است و از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تاکنون تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۲۶ دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در سراوان تزریق شده است.

وی تصریح کرد: همه افراد جامعه بایستی واکسن دریافت کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم، برای ایجاد مصونیت در جامعه بایستی بیش از ۸۰ درصد از مردم واکسینه شوند، عدم مشارکت و همکاری مردم در واکسیناسیون شرایط را برای کنترل بیماری کرونا سخت خواهد نمود و واریانت های جدید را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.