• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

آمار پوشش واکسیناسیون سیستان و بلوچستان در جایگاه پایین‌ قرار دارد

  • کد خبر : 149444
  • 01 آذر 1400 - 9:57
آمار پوشش واکسیناسیون سیستان و بلوچستان در جایگاه پایین‌ قرار دارد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آمار پوشش واکسیناسیون در استان نسبت به سایر استانها در جایگاه پایین‌تری قرار دارد که این جای نگرانی دارد لذا باید همه ظرفیت‌های موجود را برای امر واکسیناسیون به کار گیریم تا به نقطه قابل قبول برسیم.

حسین مدرس خیابانی استاندار ویژه سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان اظهار داشت: در شرایط حاضر برای پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون باید از مدل سنی گذر کنیم و واکسیناسیون اقشار مختلف و گروه‌ها را مورد هدف قرار دهیم.

وی افزود: بالاترین اولویت دولت سیزدهم تامین سلامت و معیشت مردم است و در درجه اول تا سلامت مردم جامعه تامین نشود تامین معیشت مردم نیز جایگاهی ندارد و این موضوع اهمیت امر واکسیناسیون افراد جامعه را مبین می سازد.

استاندار ویژه سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقشار مختلف از جمله نیروهای حوزه های مختلف شهرداری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی،نیروهای حوزه حمل و نقل، دانشگاه های خصوصی، دانشجویان و سایر اقشار باید به صورت ویژه برنامه‌ریزی و واکسیناسیون آنها به صورت صددرصد انجام شود.

مدرس خیابانی گفت: تیم های واکسیناسیون در شهرک‌های صنعتی سراسر استان حضور یابد و ساکنین و نیروهای شاغل در شهرکهای صنعتی را واکسینه کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید از موضوع مراکز تجمعی واکسن عبور کنیم و واکسیناسیون را به شکل تیم های سیار در مراکز جمعیتی از جمله محلات شمال شهر زاهدان و همچنین واکسیناسیون خانه و خانه انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.