• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار مستقر شدند

  • کد خبر : 150481
  • 09 بهمن 1400 - 8:27
۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار مستقر شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: ۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی به منظور ارائه بهتر خدمات درمانی در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار مستقر شدند.

کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: اورژانس‌ هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر این بار با چند برابر ظرفیت نسبت به گذشته، کار خود را آغاز کرده و از این پس موارد اورژانسی مردم جنوب استان، حتی در صعب‌العبورترین مناطق زیرپوشش این دانشگاه سریعا امدادرسانی می‌شود.

وی افزود: بالگرد پیشین تنها ۲ بیمار ظرفیت داشت و اکنون برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم شریف جنوب استان که بعضا در مناطق سخت گذر سکونت دارند، بالگردهایی با گنجایش هشت نفر تأمین کرده‌ایم زیرا جان انسان از اهم موضوعات است که ما در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سعی داریم به بهترین نحو از جان مردم استان صیانت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان از لحاظ جغرافیایی حوزه زیرپوشش این دانشگاه با ۱۲ شهرستان بزرگترین وسعت را در کشور دارد ادامه داد: استفاده از اورژانس هوایی در مناطق سخت گذر با کاهش زمان در امداد رسانی موجب نجات جان مصدومان و کاهش صدمات ناشی از حوادث و بیماران اورژانسی می‌شود.

اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد در گذشته در ایرانشهر مستقر و فعال بود اما بنا به دلایلی از این شهرستان به نقطه دیگری از کشور انتقال یافت که مجددا با تلاش مسئولان و به سبب بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در جنوب استان ۲ فروند بالگرد به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.