• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

وزیر بهداشت با راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار موافقت کرد

  • کد خبر : 152565
  • 06 مرداد 1401 - 13:59
وزیر بهداشت با راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار موافقت کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت با راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار که یکی از مطالبات مردم از رییس جمهوری در سفر به این منطقه بود موافقت کرد.

معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از آرزوها و درخواست‌های مهم مردم جنوب سیستان و بلوچستان بویژه ساحل نشینان استقلال دانشگاه علوم پزشکی بود که در سفر رئیس جمهوری یکی از مطالبات بود و هم اینک با گام‌های استوار دولت و تلاش های وزیر بهداشت و همه مسئولان و دست اندرکاران دولت با صداقت و مردمی در کمتر از چند ماه به تحقق پیوست.

وی افزود: اینکه یکی از آرزوهای دیرینه مردم سرافراز حوزه انتخابیه چابهار در راستای برخورداری از کیفیت بهداشتی و درمانی استاندارد و مطلوب تحقق می یابد جا دارد از همه تلاشگران بویژه شخص رییس جمهوری قدردانی کرد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادام داد: پیرو ابلاغیه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی مستقل چابهار رسما از امروز شروع شده است.

سعید گفت: تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار در جلسه ۲۸۵ شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مصوب شد.

وی با تبریک به مردم حوزه انتخابیه چابهار از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران فعلی و سابق دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و همه دست اندرکاران که در این راستا تعامل و همراهی داشتند، تشکر و اظهار امیدواری کرد با این اتفاق بزرگ گامی موثر در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی برای مردم حوزه انتخابیه در ادامه مسیر برداشته شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.