• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
وزیر بهداشت:

مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان را پیگیری و حل می‌کنیم

  • کد خبر : 158028
  • 13 تیر 1402 - 17:08
مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان را پیگیری و حل می‌کنیم
هاتف سیستان و بلوچستان -  وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عقب افتادگی تاریخی در حوزه بهداشت ودرمان جنوب سیستان وبلوچستان وجوددارد اما حرکت در توسعه بهداشت ودرمان آغاز شده است و کل مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان را براساس اولویت پیگیری و حل می کنیم.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان دکتر بهرام عین الهی در جمع مردم کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این بیمارستان بعنوان اولین بیمارستان نیروی دریایی در استان و حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با زیربنای ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و ظرفیت ۹۶ تخت بستری توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث و توسط وزارت بهداشت و درمان تجهیز گردید.

وی افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف جراحی، دندانپزشکی، سی تی اسکن، رادیولوژی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، کلینیک تخصصی و اورژانس می باشد که علاوه بر ارائه خدمات به کادر و خانواده کارکنان ارتش به جمعیت یکصد هزارنفری شهرستانهای کنارک و زرآباد نیز ارائه خدمت می نماید.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سبک زندگی امروز، یکی از مشکلات در جامعه امروز ما است و باید مردم با رعایت این اصول زندگی خود در حوزه بهداشت را تضمین کنند.

وی با اشاره به اینکه با شروع دولت مردمی، دربحث دانش بنیان ۴۰ درصد افزایش داشتیم، خاطرنشان کرد: امروزه یک نکته مشترک در همه سازمان ها و ارگان ها است، ایران قوی و سالم هستیم و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار در اولویت بهداشت و درمان است.

فرمانده کل ارتش نیز گفت: شایستگی مردم سیستان وبلوچستان وصف ناشدنی است که خدمت به این خطه افتخار بزرگی است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ادامه داد: افتتاح بیمارستان بین المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک، جلوه زیبایی هم افزایی ارتش و دولت سیزدهم که به بهترین نحو ممکن انجام گرفت.

بیمارستان کنارک با حضور بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان در منطقه سوم دریایی کنارک افتتاح شد.

وزیر بهداشت همچنین از بیمارستانهای چابهار و کنارک بازدید و بر حل مشکلات پیش روی حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.