• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

کانون شتاب دهنده های برنامه نویسی سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 160628
  • 16 مهر 1402 - 17:44
کانون شتاب دهنده های برنامه نویسی سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - محمد نبی شیهکی رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از افتتاح کانون شتاب دهنده های برنامه نویسی و آغاز دوره های توانمند سازی در این استان خبر داد.

محمد نبی شهیکی رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاحیه کانون شتاب دهنده های برنامه نویسی که با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از جوانان علاقه مند به حوزه برنامه‌نویسی از سراسر استان و همزمان با زاهدان در شهرستان های زابل، زهک، ایرانشهر، چابهار و…. شرکت کردند که استقبال بی نظیری بود.

وی افزود: این رویداد با هدف معرفی حوزه جذاب و پول ساز برنامه نویسی و شناسایی جوانان و علاقه مندان این بخش در استان آغاز بکار کرد. که در قالب این رویداد، تمام ثبت نام کنندگان از مزایای آموزشی این رویداد بهره مند می شوند و در همان ابتدا آزمون تعیین سطح از آنها گرفته شد و بر اساس میزان توانمندی که دارند در دوره های آموزشی مقدماتی و تخصصی و پیشرفته شرکت می کنند. همچنین این افراد تا زمانی که به میزان قابل قبولی از توانمندی برسند تحت آموزش قرار می گیرند و پس از پایان دوره ها به شرکت های دیگر برای فعالیت و مشارکت در پروژه های عملی معرفی و وارد فاز عملیاتی و‌ کسب درآمد می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این افراد در پایان می توانند با راه اندازی شرکت های کسب و کار و بر اساس آموزش هایی که دیده اند نسبت به ایجاد اشتغال پایدار و ثابت برای خود و دیگران اقدام کنند که این مهم در کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در جوان ترین استان کشور نقش بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.