• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش‌ نداریم

  • کد خبر : 102998
  • 24 آبان 1398 - 12:18
هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش‌ نداریم

هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت سوخت کش ها نداریم و اگر خود ما به جای آنها بودیم، برای تامین معیشت چاره ای جز جابجایی سوخت نداشتیم.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار داشت: دشمن با توجه به موقعیت استان و وضعیت و دسترسی به مرز، در این خطه سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان داشته و دارند، مشکل عمده استان سیستان و بلوچستان فقر اقتصادی و فرهنگی است و مشکل امنیتی تابع این دو مشکل است، ما اگر می خواهیم کاری برای مردم انجام دهیم باید این دو مشکل را رفع کنیم.

وی گفت: هر کاری در استان سیستان و بلوچستان بخواهد انجام شود باید یک پیوست فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

محامی ادامه داد: در بخش آموزش و پرورش وضعیت نگران کننده ای در سیستان و بلوچستان داریم و انسان احساس شرمندگی می کند که این خطه پهناور از نظر شاخص ها در رده پایین جدول قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: عنوان کردن مشکلات استان به معنای نادیده گرفتن خدمات ارائه شده نظام در این خطه نیست، وضعیت فعلی با دهه ۷۰ و قبل آن کاملا متفاوت است و قابل قیاس نیست.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان در حوزه معیشت و اقتصاد برخلاف وجود استعدادهای بالقوه دچار مشکل هستیم، اگر در سنوات گذشته در این خطه سرمایه گذاری می شد، در این اوضاع و شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی میتوانست دریچه ای را برای کشور باز کند و معین استان های دیگر باشد، اما در حال حاضر این خطه برای حل مشکلات خود نیز مانده است.

وی با اشاره به عدم استفاده از بخشهایی از ظرفیت و توان این خطه به مثل مرز، افرود: در دیدارهای مختلف با مسئولین اعلام کرده ایم که نباید استان فروش سوخت را قاچاق بدانیم و لازم است تا شرایطی فراهم شود که مردم با بهره گیری از بازارچه های مرزی که غیر فعال یا نیمه فعال هستند، اقدام به فروش سوخت کنند و نه تنها برای خانواده خود، بلکه برای کشور نیز درآمد زایی داشته باشند.

وی ادامه داد: هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت سوخت کش ها نداریم و اگر خود ما به جای آنها بودیم، برای تامین معیشت چاره ای جز جابجایی سوخت نداشتیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=102998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.