• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

هرگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

  • کد خبر : 104624
  • 26 آبان 1398 - 13:20
هرگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

با تغییر قیمت نرخ بنزین‌، به دلیل اینکه قیمت نفت گاز تغییر نداشته، افزایش نرخ کالاو خدمات چون وابسته به حمل و نقل به سوخت نفت گاز تخلف است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، ‌نادر میرشکار، رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زاهدان که در محل فرمانداری زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: افزایش نرخ قیمت بنزین تصمیم نظام بوده و قانون است و دولت تدابیر لازم را در این خصوص در نظر گرفته و حتی جهت آژانس‌های تاکسی اینترنتی و … سهمیه در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در شرایط پیش آماده هماهنگی و همکاری دستگاه در نظارت ها و بازرسی‌ها لازم می باشد و گشت های مشترک بازرسی دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد‌.
وی گفت: با توجه به افزایش نرخ قیمت بنزین تمایل مردم به جهت استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر خواهد شد‌، نقش شهرداری‌، اتوبوس رانی و تاکسی رانی در جهت ساماندهی و نظارت‌ها پررنگ خواهد بود‌.
میرشکار ادامه داد: با توجه به اینکه تامین، توزیع ‌و قیمت گذاری بیشتر کالاهای اساسی در دست دولت می‌باشد، در این ارتباط هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت و هرگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود‌.
وی تصریح کرد: با تغییر قیمت نرخ بنزین‌، به دلیل اینکه قیمت نفت گاز تغییر نداشته، افزایش نرخ کالاو خدمات چون وابسته به حمل و نقل به سوخت نفت گاز تخلف است.
وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می توانند در صورت هرگونه تخلف اقتصادی جهت پیگیری لازم‌، مراتب را از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری سامانه بازرسی و نظارت صنعت‌، معدن و تجارت استان به شماره ۱۲۴ ‌گزارش کنند.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=104624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.