• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
15

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کنارک

  • کد خبر : 116588
  • 04 دی 1398 - 10:13
سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کنارک

علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه فرماندار و مسوولان محلی شهرستان کنارک از محله حاشیه نشین چادران این شهر بازدید و آخرین مسائل و مشکلات حاشیه نشینی را مورد بررسی قرار داد. حل مشکلات حاشیه نشینان چابهار و کنارک از اولویت‌های وزارت راه است علی نبیان؛معاون […]

علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه فرماندار و مسوولان محلی شهرستان کنارک از محله حاشیه نشین چادران این شهر بازدید و آخرین مسائل و مشکلات حاشیه نشینی را مورد بررسی قرار داد.
حل مشکلات حاشیه نشینان چابهار و کنارک از اولویت‌های وزارت راه است
علی نبیان؛معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت:
حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین چندین محله چابهار و چادران کنارک نیازمند ساماندهی فوری و از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و نباید مردم این مناطق بدون امکانات رفاهی نظیر برق، آب، بهداشت و مدرسه زندگی کنند.
چابهار و کنارک موقعیت مناسب اقتصادی و تجاری دارند و توجه دولت برای توسعه این منطقه معطوف شده و طرح‌های توسعه‌ای نیز در حال اجراست.
سند اراضی عثمان آباد، مراد آباد، میرآباد و کنارک پیگیری شده و برای طرح اقدام ملی مسکن، زمین لازم تملک و در مرحله صدور سند است و این طرح ملی به عنوان یکی از راه‌های حل مشکل مسکن ساکنان چابهار محسوب می‌شود.
با توجه به اینکه ساخت واحدهای مسکونی در نقاط حاشیه‌ای چابهار بویژه مناطقی نظیر مرادآباد، کمب و نوار شرقی و غربی در نظر گرفته شده است بزودی شاهد حل مشکل حاشیه نشینی در این شهر خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=116588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.