• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11

۳۰ لیتر بنزین برای خودروهای دوگانه در استانی که گاز نیست!

  • کد خبر : 117690
  • 08 دی 1398 - 10:48
۳۰ لیتر بنزین برای خودروهای دوگانه در استانی که گاز نیست!

۳۰ لیتر بنزین برای خودروهای دوگانه در استانی که گاز نیست! از ابتدای سهمیه بندی بنزین گلایه های بیشماری از سهمیه ۳۰ لیتری خودروهای دوگانه سوز در استان دریافت کردیم با مضمون چرا در استانی که گاز نیست در بیشتر نقاطش باید سهمیه ۳۰ لیتری دریافت کنیم؟ یکی از شهروندان در همین رابطه گفت: ما […]

۳۰ لیتر بنزین برای خودروهای دوگانه در استانی که گاز نیست!
از ابتدای سهمیه بندی بنزین گلایه های بیشماری از سهمیه ۳۰ لیتری خودروهای دوگانه سوز در استان دریافت کردیم با مضمون چرا در استانی که گاز نیست در بیشتر نقاطش باید سهمیه ۳۰ لیتری دریافت کنیم؟
یکی از شهروندان در همین رابطه گفت: ما مردم استان سیستان و بلوچستان میخواستیم درمورد مشکل سهمیه بنزین کسانی که خودرو آنها دوگانه سوز هست و تو سند کارخانه ای خودرو دو گانه سوز ثبت شده پیگیری کنید.
چون در منطقه سیستان و اکثر شهرهای استان جایگاه CNG وجود ندارد ولی سهمیه اینگونه خودرو ها بجای ۶۰ لیتر نصف شده و ۳۰ لیتر است درحالی این سهمیه برای سایر استانهای کشور است که جایگاه CNG دارند.
لطفا از مسولین پیگیری کنید که گناه ما چیست ک در سند خودرو دو گانه ثبت شده و هیچ جایگاه CNG در منطقه نیست .
بخدا باور کنید ۳۰ لیتر خیلی کمه و تو چند روز اول تمام میشه.حداقل تو این استان سهمیه این خودرو ها رو هم مثل بقیه ۶۰ لیتر کنن یاتو هر شهر یه جایگاه CNG نصب کنن
از شما تنها رسانه ای ک پیگیر مشکلات این منطقه هستیدخواهش میکنیم از فرماندارو مسئولین پخش فراوردهای نفتی بپرسید ایا تا بحال به این مشکل فکر کرده اید و چه راه حلی برای این دسته از شهروندان دارند؟؟؟

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=117690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.