• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
12

ستاد مدیریت بحران کنارک در حالت آماده باش قرار گرفت

  • کد خبر : 121470
  • 20 دی 1398 - 15:22
ستاد مدیریت بحران کنارک در حالت آماده باش قرار گرفت

هاتف سیستان و بلوچستان- سیستان و بلوچستان به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی نشست اعضای ستاد بحران کنارک با حضور فرماندار برگزار و پس از اتخاذ تصمیمات لازم ستاد مدیریت بحران در این شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفت.

حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک اظهار داشت: موج بارشی جدید از اواخر این هفته تا شنبه هفته آتی جنوب شرق را در بر می‌گیرد و احتمال سیلابی شدن محورهای مواصلاتی و طغیان رودخانه‌های محلی، وجود دارد لذا همه دستگاه‌های اجرائی بایستی با تمام امکانات و نیروها برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی لازم را کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای تامین سوخت در مواقع ضروری تدبیر شده باشد، افزود: جهاد کشاورزی باید برنامه اطلاع رسانی لازم را به کشاورزان داشته باشد تا از وقوع هر گونه خسارت به محصولات شان جلوگیری شود.
فرماندار شهرستان کنارک گفت: برای تعطیلی مدارس در صورت وقوع و تشدید بارش‌ها تصمیمات لازم در همان موقع اتخاذ می‌شود، شیلات و دریابانی به منظور حفظ ایمنی اهالی و صیادان تا اطلاع ثانوی از ورود شناورها به دریا جلوگیری نمایند.
وی با اشاره به اینکه مسافران و سرنشینان خودروهای سبک و سنگین که در محورهای مواصلاتی شهرستان کنارک تردد می کنند باید به هشدارهای پلیس، راهداران و تیم های امدادی توجه کنند بیان کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران نسبت به اطلاع رسانی اهالی در رعایت موارد احتیاطی در تردد و نزدیک شدن به رودخانه‌ها و حاشیه رودها اقدام نمایند.
یوسفی به دستگاه های اجرایی شهرستان، شهرداری، اداره حمل و نقل جاده‌ای بخشداران دهیاران و تاکید کرد ضمن کسب آمادگی لازم، بدون اجازه منطقه را ترک نکنند.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=121470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.