• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت محورهای سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد

  • کد خبر : 136849
  • 17 خرداد 1399 - 14:42
طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت محورهای سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در 10 محور مواصلاتی این استان توسط 17 تیم اجرایی خبر داد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح ملی از اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و مصرف سوخت و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه های ملی در این استان اجرایی شده است.

وی افزود: زیر ساخت های جاده ای و شبکه راه ها سرمایه های ملی هر کشور محسوب می شوند که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارا می باشند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: در قالب این طرح بهسازی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی زاهدان-نهبندان، سه راهی دشتک-زابل، زاهدان-خاش، خاش-سراوان، خاش-ایرانشهر، خاش-ایرندگان، مهرستان-سرباز، سراوان-کوهک، زاهدان-بم و زاهدان-حصاروئیه به طور هم زمان در حال اجرا می باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر اجرای مجدانه طرح مذکور، به منظور فراهم آوردن زمینه سفر ایمن برای کاربران جاده، سایر عملیات راهداری نظیر خط کشی، تسطیح و رگلاژ مسیر های روستایی، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی نیز در محور های تحت پوشش این اداره کل به صورت مستمر در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=136849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.