• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

رفع کمبود نیروی انسانی ادارات سیستان و بلوچستان باید در برنامه توسعه ویژه دیده شود

  • کد خبر : 144662
  • 25 تیر 1399 - 20:34
رفع کمبود نیروی انسانی ادارات سیستان و بلوچستان باید در برنامه توسعه ویژه دیده شود
هاتف سیستان و بلوچستان- موهبتی گفت: رفع کمبود نیروی انسانی متخصص در ادارات این استان باید در برنامه توسعه هفتم به طور ویژه دیده شود تا به کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان بخشی از کمبودها در این بخش را جبران کرد.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: یکی از چالش‌های این استان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد کمبود نیروی انسانی در سازمان‌ها و ادارات دولتی است که این مشکل در صورت افزوده شدن سه شهرستان جدید در پایان دولت دوازدهم محسوس‌تر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه استانداری بر اساس نیاز شهرستان‌های جدید التأسیس توانست مجوز جذب نیروی مورد نیاز خود را بگیرد سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان نیز به جد باید از طریق تعامل با مسئولان رده بالای حوزه خود پیگیر رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز باشند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: این استان به دلیل وسعت زیاد و شرایط خاص در بخشی حوزه‌ها دارای ۲ اداره‌کل جداست که باید برای انتخاب ادارات برتر در جشنواره شهید رجایی مانند دیگر استان‌ها دیده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان  ادامه داد: استفاده از الگوهای کشوری در ارائه خدمات در میز خدمات ضروری است تا به طور محسوس از مشکلات‌ مردم در حوزه ادارای کاسته شود و کاهش بروکراسی اداری و جلوگیری از گرفتار شدن مردم در روند پیچیده اداری اهداف ایجاد میزخدمت در ادارات می باشد.

موهبتی تاکید کرد: تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری خدمات قابل انتقال به دفاتر پیشخوان شهری و ای سی تی روستایی و نظارت برای ارائه خدمات این‌حوزه فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=144662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.