• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6

تقویت ارتباط چند جانبه بانک ها و سرمایه گذاران با سازمان صمت سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 146164
  • 28 مرداد 1399 - 13:32
تقویت ارتباط چند جانبه بانک ها و سرمایه گذاران با سازمان صمت سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان- شهرکی گفت: تقویت ارتباط چند جانبه بانک ها و سرمایه گذاران با سازمان صمت استان رونق بخشیدن به تولید در سیستان و بلوچستان را منجر خواهد شد.

داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حوزه اقتصادی و در جهت حمایت از تولید استان متقاضی منابع می باشد و بانک های خصوصی باید در زمینه ی پرداخت تسهیلات در جهت توسعه اقتصادی فعالیت زیادی نمایند و می بایست بانک ها از طریق منابع مالیشان این اقدامات را انجام دهند.

وی افزود: برنامه ریزی شود که شرکت های بزرگ، منابع خود را از سایر استانها به داخل استان انتقال دهند تا شرایط منابع مالی بانک های استان بهبود یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در جهت رونق بخشیدن و جهش تولید ارتباط چند جانبه باید بین سرمایه گذاران و بانک ها و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایجاد شود تا هم وضعیت موجود حفظ و در کنار آن نیز رشد و سرمایه گذاری در استان را داشته باشیم تا فعالیت های توسعه ای نیز از سوی شرکت های توسعه ای دولتی انجام شود و مشکل ایجاد و توسعه زیر ساخت ها تولید، خصوصا برق و آب در استان حل شود.

درویشی مدیریت امور شعب بانک ملت سیستان و بلوچستان نیز گفت: ما افزایش ۹۰ درصدی منایع را داشته ایم و این نشانه این است که استان منابع ساز است و ما هم اکنون در رشد مصارف اعتباری رتبه ی دوم در ناحیه ۴کشور و در کشور رتبه ی پنجم را داریم .

وی افزود: برنامه ریزی نموده ایم تا مشتریان در زمان مراجعه برای جهت اخذ تسهیلات مورد مشاوره و راهنمایی های لازم قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.