• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
10

فضاهای شهری باید متناسب با نیاز بانوان و کودکان ساخته شود

  • کد خبر : 147064
  • 16 آذر 1399 - 14:48
فضاهای شهری باید متناسب با نیاز بانوان و کودکان ساخته شود
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت: فضاهای شهری و روستایی باید متناسب با نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان، خانواده و کودکان ساخته شوند و فضاهای تفریحی و آموزشی کودکان در حواشی شهرها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

زهرا ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن سیستان ‌و بلوچستان با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی و اجتماعی برای فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی در سطح این استان باید با توجه به پیوست‌های اجتماعی انجام شود زیرا رعایت آن تاثیر مهمی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: این مهم تنها در صورتی امکان‌پذیر است که دستگاه‌های اجرایی تعاملی جدی و اقداماتی همسو در راستای تحقق مفاد سند ارتقای وضعیت زنان و برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری به عنوان مرجع متناظر استانی کنوانسیون حقوق کودک سیستان‌وبلوچستان داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف دولتی برای راه‌اندازی خانه‌های مهارت و فرهنگ‌سراهای مختلف برای خانواده‌ها و کودکان یک فرصت مغتنم است.

ابراهیمی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مسکن در حوزه روستایی در این مبحث بسیار مهم بوده زیرا این استان بزرگترین جامعه روستایی را دارد و باید برای سرمایه انسانی، روستایی و شهری برنامه‌ریزی‌های جدی انجام شود تا از آسیب‌های اجتماعی مصون باشند.

وی بیان کرد: همچنین حضور معاونت یک بانو در حوزه پشتیبانی بنیاد مسکن سیستان ‌و بلوچستان اتفاقی نیک و نشان اعتماد مدیریت ارشد مجموعه به زنان شایسته و متخصص است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.