• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

۱۱ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 147121
  • 26 آذر 1399 - 14:14
۱۱ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد واحدهای در حال ساخت طرح مسکن محرومان در این استان حدود ۱۱ هزار واحد است.

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین آمار ساخت مسکن محرومان اظهار داشت: ۱۰هزارو ۷۱۷ نفر از مالکان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات در طرح مسکن محرومان معروفی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد افراد معرفی شده به بانک‌های عامل تاکنون با هشت هزارو ۲۹۲ نفر قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به روند اجرای طرح مسکن محرومان استان ادامه داد: آرماتوربندی هشت هزار و ۱۰ واحد، اجرای فوندانسیون هفت هزار و ۶۵۳ واحد، اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای) ۶ هزارو ۹۱۶ واحد، اجرای سقف ۶ هزارو ۹۱۶واحد، دیوارچینی ۶هزارو ۷۱۱، نصب درب و پنجره ۶ هزار و ۴۷۷ واحد انجام شده است.

منبتی تصریح کرد: رقم تسهیلات برای واحدهای مسکن محرومان سال گذشته ۴۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض بود که این رقم در سالجاری روند افزایشی داشته و ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض تغییر کرده است.

وی گفت: در مورد نحوه شناسایی محرومان سیستان و بلوچستان با همکاری‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی افراد واجد شرایط مشخص می‌شوند.

وی کمک و مشارکت مردم در انجام طرح‌های بنیاد مسکن را مهم دانست و بیان کرد: افراد واجد شرایط با حضور و تشکیل پرونده در بنیاد و استفاده از نیروی انسانی در انجام طرح ها علاوه بر تسریع روند خدمت رسانی باعث ایجاد اشتغال برای خود و خانوادشان خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.