• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کووید۱۹ در سالن ۲۲ بهمن زاهدان

  • کد خبر : 148247
  • 02 خرداد 1400 - 12:37
راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کووید۱۹ در سالن ۲۲ بهمن زاهدان
رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: با شروع طرح واکسیناسیون گروه‌های سنی در کشور این شهرستان نیاز به یک مکان بزرگ با تهویه مناسب و سیستم سرمایشی مطلوب و دسترسی آسان برای همشهریان داشت که سالن 22 بهمن زاهدان برای این کار تجهیز شد.

جلیل نجاتی: با بیان اینکه با شروع طرح واکسیناسیون گروه‌های سنی نیاز به مکان بزرگ با تهویه مناسب و دسترسی آسان برای همشهریان لازم بود اظهار کرد: به منظور رفاه حال و جلوگیری از ازدحام مراجعین به مراکز واکسیناسیون کرونا علاوه بر پایگاه «۲۲ بهمن» واقع در خیابان آزادگان جنب دانشکده دندانپزشکی و نیز مراکز تجمیعی «ولایت» و «عمار یاسر» نسبت به تجهیز مراکز دیگر در سطح شهر و خدمت رسانی به همشهریان گرامی در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ اقدامات اولیه انجام گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان ادامه داد: به اطلاع هموطنان متولد ۱۳۳۰ به قبل ( گروه سنی ۷۰ سال به بالا) می‌رساند، دریافت نوبت واکسن کرونا از تاریخ شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ مستلزم ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir خواهد بود.

وی بیان کرد: همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان بیان کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی است و مراکز واکسیناسیون از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند معذور خواهند بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.